Hmmm.. W poście Aurelie nie o to chodziło
Nikt nie wymaga od nikogo cierpliwości do gry, można sobie marudzić na zmiany, wytykać błędy i poddawać pod wątpliwość pomysły. Ba! Trzeba to robić, bo jest to wartościowy feedback - są to wiadomości pokazujące, co się podoba, a co nie, co działa, a co nie, itd. Przy pracy w IT jest tak, że w planach wszystko wygląda super, dokumentacja zawsze przedstawia idealne sytuacje, a testerzy dwoją się i troją, by przewidzieć wszystkie scenariusze. Błędów jednak się nie uniknie, a część z nich wychodzi nie na idealnym środowisku do testów, ale w sytuacjach, kiedy skrypt musi sobie poradzić z tysiącami kliknięć w tym samym czasie. Niestety często jest też tak, że jak poprawia się jedną rzecz, to inna przez te zmiany się psuje, a więc po każdej zmianie trzeba sprawdzać wszystkie funkcje raz jeszcze. Kiedy weszła nowa wersja to na profilu i w pojedynkach wyświetlały się statystyki przed podniesieniem (nie było odświeżenia), zostało to zgłoszone i naprawione jeszcze tego samego dnia wieczorem, a więc jakiś programista siedział do wieczora i próbował to na szybko załatać, bo była to ważna sprawa. Jasne, ktoś powie, że takie coś wgl nie powinno mieć miejsca. Zgadzam się. Problem w tym, że błędów się nie uniknie... Każdy zgłoszony przez Was błąd jest przekazywany dalej, ale po stronie Bułgarii musi on jeszcze zostać potwierdzony, a więc ktoś np. siedzi cały dzień i szuka i modli się, by znaleźć ten błąd i go odtworzyć. Czasami zdarza się tak, że jakiś błąd występuje tylko w danej sytuacji, np. może być tak, że błąd ze statystykami i bonusami występuje tylko gdy odpalimy je w odpowiedniej kolejności, błąd z zapisem mieszkania tylko jeżeli mamy 101 elementów w pokoju itd. Dlatego właśnie zawsze potrzebna jest każda, nawet najmniejsza informacja dotycząca tego, kiedy problem u Was wystąpił - stąd właśnie częste pytania o screeny i inne rzeczy, bo tak, można to sprawdzić samemu, ale zajmuje to np. 30 min, a nie pół minutki kiedy są screeny
Wspomniana przez Aurelie cierpliwość dotyczyła tylko Kontaktu i odpowiedzi na wysyłane tam tickety.
Zrobię teraz hipotetyczną sytuację: dajmy na to, że zgłaszam o godz. 19:00 błąd dotyczący np. garderoby, fakt był taki, że GO, która odebrała ticketa zrobiła to już o 20:00, bo o tej godzinie weszła, sprawdziła u siebie i faktycznie problem występuje, a więc zgłasza go dalej i to zgłoszenie sobie czeka, bo w Bułgarii zaczynają pracę dopiero o 8:00, ale ktoś miał czas, by przeczytać to zgłoszenie dopiero o 14, bo jeszcze z dnia wcześniejszego zostały zgłoszenia, czyli o 14 zaczyna nad tym pracę, niestety nie jest to proste do naprawy i kończąc pracę o 17 poprawki dalej nie widać. I co? Okazuje się, że błąd został zgłoszony w czwartek, a w poniedziałek dalej to nie działa, ja jako osoba zgłaszająca jestem już wkurzona, bo pod 4 dni ewidentnie wszyscy mnie olewają, GO wie, że to im się oberwie ode mnie, a tak naprawdę one też czekają na wieści.
Moja prywata na koniec, bo pewnie wszyscy myślą, że mi się wszystko podoba i dlatego wszystkiego bronię. No cóż.... Nie podoba mi się ukryty czat klubu, nie podoba mi się ilość doświadczenia zdobywana w pojedynku, nie podoba mi się brak powiadomienia na wiadomości klubowe, nie podoba mi się bałagan w konkursach (a dokładniej w rankingach), nie podobają mi się koszty umiejętności klubowych, nie podobają mi się zmiany w przyjęciach zaręczynowych i weselach, nie podoba mi się konieczność otwierania wszystkich kart w wesołym miasteczku, nie podoba mi się wieczna czerwona kropka przy pupilu, bo non stop mam co podnosić. Jednak kilka rzeczy też mi się podoba i bardzo doceniam pracę, która została włożona np. w garderobę, w to, że konkurs piękności ma ręce i nogi, a można było go bardzo prosto zepsuć, podoba mi się to, że statystyki wreszcie coś znaczą i że po osiągnięciu pewnego pułapu ich ceny nie rosną w kosmos, podoba mi się też nowy codziennik oraz butik ze starymi kolekcjami (chociaż ceny już mi się nie podobają

), a także to, że można teraz się oceniać tylko plusowo lub wcale.
Osobiście mam nadzieję, że wszystkie zgłoszone błędy zostaną jak najszybciej naprawione oraz, że (przynajmniej) część sugestii zostanie pozytywnie rozpatrzona i wprowadzona do gry.
Tak więc piszcie dalej, narzekajcie dalej, wytykajcie dalej błędy - wierzę, że zostaną one naprawione! Nie tak szybko jak pstryk palcem, ale na tyle szybko, by zaoszczędzić zdenerwowania i irytacji u wielu osób
