Post
autor: Wojowniczka Xsenia » 22 lut 2017, o 20:04
przede wszystkim powinno być tańsze od przyjęcia zaręczynowego by każdego było na niego stać nie zależnie od poziomu
1. wieczór panieński
Uważam, ze fajna opcja byliby organizacja najpierw wieczoru panieńskiego, a później wesela. Można byłoby wprowadzić sklep/prezenty z fajna bielizna, kostiumami/ imprezowymi gadżetami do domu
2.przygotowanie przyjęcia weselnego
Przygotowania
* Etapy przygotowań wesela powinny się różnić mechaniką od tych, które są przy organizacji przyjęć zaręczynowych.
* Poza tym, powinien być szeroki wybór teł np. elegancka restauracja, ogród, zamek. Tak by wesela mogły być tworzone w różnym klimacie. Z tym też mogłoby się wiązać przeróżne elementy wystroju, które trafiałyby by po weselu do grajdołka w mieszkaniu lalki. Teraz trzeba wydać dużą sumę szmaragdów i diamentów na elementy sali tak naprawdę na marne, bo przepadają one po przyjęciu.
*niech organizatorkę zatrudnia sie raz bez ilości czasu pracy i niech kosztuje za szmaragdy maksymalnie 200szm.
* Nowe oczy, usta i nosy dla nowożeńców i oczywiście zupełnie nowe fryzury.
Poza tym wybór sukienek mógłby być duży i w różnych kolorach, zarówno pastelowych jak i bardziej intensywnych, w zależności od fantazji
Bardzo duży zakres wyboru pieknych bialych oraz ecri sukni slubnych.
- balowe
- syreny
- princeski
- krótkie i długie
- retro
- wszelkiego rodzaju welony, wianki, diademy
- piekne buty od plaskich po szpilki od bieli po srebro
3. dodatki
- gołębie
- bryczka z końmi
- motyle
- duże bańki mydlane
- stare modele samochodów
4.Zaproszenia
Tekst na zaproszeniach powinien być bardziej widoczny, bo przy użyciu niektórych szablonów, tekst robi się nieczytelny.
Poza tym, przydałoby by się a nich więcej miejsca, tak by zamieścić również informację o motywie przewodnim imprezy i prośba o przyjście na przyjęcia w jakichś konkretnych kolorach.
5.Czas trwania przyjęcia
Nie każdy ma 8 godzin by siedzieć przyklejonym do monitora, więc organizatorka powinna mieć możliwość ustalenia czasu trwania imprezy np. 3, 5, 8 godzin.
6.prezenty
Mysle ze ciekawymi prezentami bylyby zwierzeta (ktore wskocza do kategorii pupile i potem podwyzsza lojalnosc) jak:
- para łabędzi
- delfin
- parka białych gołębi
- flaming
7.Misje
* Jeśli model misji miałby zostać powtórzony, to proponowałabym wyrzuć misję dotyczącą przegrania pojedynku na arenie (wiele pań z wysokimi statystykami nie ma możliwości zrobić tej misji) a zastąpienia jej np. misją dotyczącą zmiany makijażu specjalnego lub henny.
* Opcja zmiany ustawień dla głosów i salonu piękności powinna zostać tymczasowo wyłączona u gości na przyjęciu, tak by każdy miał równe szanse na zrobienie misji. Dzięki temu nie byłoby problemu z paniami, które walą po 70 i więcej punktów za jednym razem w trakcie misji.
8.Druhny.
Fajnie by było mieć możliwość wyboru druhen. Ich liczba mogłaby być różna np. od 1 do 5. Druhnami mogłyby zostać panie z klubu lub inne zaufane osoby. Druhny otrzymywałyby nagrody w postaci szmaragdów czy bonusów i paczek energii.
9.Atrakcje dodatkowe
* Poza misjami, mógłby nastąpić moment łapania wianka/welonu. Organizatorka całkowicie losowo wybierałby panią, do której trafi wianek lub welon. Po "złapaniu" welon trafiłby do kuferka i dawał bonus do statystyk, który można by było włączyć tak jak ma to miejsce w przypadku aut. Oczywiście, komputer nie brałby pod uwagę pań, które już welon/wianek posiadają, tak by każda pani miała szansę się załapać.
* Fajna byłaby opcja losowań czy mini wyzwań (poza misjami), za które panie otrzymywałyby nagrody w postaci bonusów, szmaragdów diamentów itp.
10.Zdjęcia (nie będę ukrywać, że jestem wyjątkowo dumna z tego pomysłu )
Ponieważ podczas trwania przyjęć zaręczynowych organizatorka ma zawaloną skrzynkę z prośbami o zdjęcie, w czasie wesel byłaby dla gości dostępna opcja typu "zgłoś chęć udziału w zdjęciu" lub coś w tym stylu. Po kliknięciu, nick pani wraz z jej poziomem pojawiłby się na specjalnej liście dostępnej dla organizatorki, z której mogłaby ona bez problemu wybierać kolejne panie i dodawać je do zdjęcia. Taka lista mogłaby mieć dwie kategorie: dla pań które już na zdjęciach się pojawiły i dla tych co jeszcze czekają. W ten sposób organizatorka uniknie przedzierania się przez ścianę nicków i szybko dotrze do pań, które jeszcze zdjęcia nie mają. Oczywiście dana pani mogłaby się pojawić na kilku zdjęciach - to już sprawa organizatorki.
11. Prezenty od gości
Można odwrócić proporcję odnośnie ilości prezentów meblowych i ubraniowych specjalnych rzeczy dla pani i pana młodego. Oczywiście przy zachowaniu zasady, że gość otrzymuje ten sam prezent, który wysłał.
12.Męża uważam że po weselu darmozjad (narzeczony) powinien przynosić większe korzyści np. zarabiać szmaragdy,diamęty mieć na stałe zwiększony poziom do podnoszenia naszych statystyk.
13.sala weselna
powinna być opcja dla każdego bez limitu a nie tylko za diamenty na za zaręczyny przy większych ilościach gości.
by gośćmi mogły by być wszystkie osoby do których wyślesz zaproszenie a nie tylko panie które są zaręczone