Regulamin Oficjalnych Konkursów:
1. Postanowienia ogólne:- Obowiązują Zasady Forum.
- Konkursy będą dotyczyły wyłącznie polskiej wersji Areny Mody.
- Wytyczne konkursu, termin składania prac oraz przewidywane nagrody podawane są każdorazowo w temacie konkursowym.
- Praca wysyłana na konkurs nie może być jakimkolwiek plagiatem (http://pl.wikipedia.org/wiki/Plagiat). Za plagiatowanie pracy oraz wszelkie inne próby oszustwa i nieuczciwych działań, użytkowniczka zostaje wykluczona z uczestnictwa we wszystkich oficjalnych konkursach na 3 miesiące. W przypadku kolejnego zgłoszenia pracy będącej plagiatem lub kolejnych nieuczciwych działań, użytkowniczka karana za tego typu przewinienie wcześniej zostanie wykluczona z udziału w oficjalnych konkursach na stałe.
- Wulgaryzmy, wyzwiska i inne obraźliwe treści dyskwalifikują pracę.
- W temacie pracy zawsze należy wpisać: Praca na konkurs - "[tytuł konkursu]".
- Na początku pracy należy podać dokładny nick z gry (imię Twojej Pani, a nie login, którym logujemy się do gry).
- Imię Pani podane na początku pracy potrzebne jest do identyfikacji zwycięzców i przelania im nagród. We właściwej treści pracy nie może być widoczne imię Pani, nazwa Klubu (w przypadku konkursów klubowych) ani nick z forum - prosimy nie nakładać "podpisu" w programie graficznym ani (przy pracach, gdzie należy utworzyć jakiś tekst) nie używać go w opisie.
- W przypadku konkursów z podziałem na grupy, w zgłoszeniu należy zamieścić informację nt. nagrody o którą się walczy. Nie ma możliwości zmiany grupy po przyjęciu pracy do konkursu.
- Każda osoba może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę. Jeżeli w konkursie przewidziany jest podział na grupy to można zgłosić tylko jedną pracę na cały konkurs - nie ma możliwości przesłania pracy do każdej grupy nagrodowej.
- Do konkursu można zgłosić wyłącznie swoją pracę.
- O ile zasady konkursu nie mówią inaczej, nie można wysyłać zdjęcia, do którego, podczas jego tworzenia, dodano: narzeczonego, pupila i/lub tło, jak również nie można przerabiać prac w programach graficznych.
- Pracę należy przesłać w oryginalnym rozmiarze, pomniejszone obrazki nie będą przyjmowane.
- Praca musi mieścić się w jednym poście.
- Pracę należy wysłać w postaci PW (Prywatnej Wiadomości) do organizatorki konkursu. Hiperłącze do odpowiedniej zakładki zawsze jest podane w zasadach danego konkursu. Tylko w ten sposób przesłane prace będą zakwalifikowane. Nie należy wklejać prac w tematy dyskusyjne, przesyłać ich w grze, za pomocą maila czy komunikatorów - konkurs odbywa się na forum i tylko poprzez forum można się do niego w jakikolwiek sposób odnieść (dotyczy to również zapytań o konkurs).
- Umieszczając pracę na serwerze zewnętrznym należy zadbać o to, by nie zniknęła ona przynajmniej do czasu ogłoszenia wyników konkursu (z niektórych serwerów zdjęcia są usuwane np. po 2 tygodniach). Jeżeli praca zniknie, jest to równoznaczne z jej dyskwalifikacją.
- Przykładowe zgłoszenie do konkursu znajduje się na końcu niniejszego Regulaminu.
- Organizator ma 48 godzin na przyjęcie pracy.
- Organizator może nie przyjąć pracy, gdy nie zgadza się ona z wytycznymi konkursu, zgłoszenie jest nieprawidłowe lub gdy uczestnik postępuje niezgodnie z Regulaminem Oficjalnych Konkursów, Gry bądź Forum. Organizator decyduje, czy dana praca spełnia warunki konkursu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wycofania wcześniej przyjętej pracy, gdy nieprawidłowość zostanie wykryta później, nawet po ogłoszeniu wyników.
- Nie wolno ignorować organizatora - brak komunikacji z organizatorem jest równoznaczny z dyskwalifikacją nadesłanej pracy.
- Prace oceniane są anonimowo, tylko organizator zna autora poszczególnej pracy.
- Prace oceniane są przez Team Areny Mody oraz Jury. Skład jest na tyle duży i zróżnicowany, że wyniki są wymierne i obiektywne.
- W skład Jury wchodzą, wybierane na drodze rekrutacji, użytkowniczki gry i forum.
- Do obowiązków głosujących należy uczciwe ocenianie prac (m.in. pod względem zgodności z wytycznymi, kreatywności, estetyki), jak również weryfikacja poprawności i uczciwości przeprowadzania konkursu oraz wyłaniania zwycięzców.
- Jury za swoją pracę otrzymuje wynagrodzenie w postaci diamentów.
- Rekrutacja do grona Jury odbywa się za pośrednictwem forum.
- W przypadku nieuczciwego działania, osoba głosująca jest karana zarówno w grze, jak i na forum.
- W konkursach z podziałem na grupy organizowane są osobne głosowania dla każdej z grup. Głosownia w różnych grupach są niezależne.
- Wyniki będą publikowane maksymalnie 10 dni po terminie składania prac.
- Wyniki publikowane są w temacie głównym konkursu.
- Nagrody przewidziane w konkursach to: diamenty i szmaragdy, a w przypadku konkursów klubowych również inne bonusy (np. jajka i pomidory).
- W przypadku konkursów z podziałem na grupy otrzymuje się nagrodę przewidzianą dla grupy, którą wskazało się podczas zgłoszenia do konkursu. Jeżeli w danej grupie nie zostały przyznane wszystkie przewidziane w konkursie nagrody, wówczas nagrody te przepadają - nie ma możliwości przekazania niewykorzystanych nagród z jednej grupy dla osób z innej grupy nagrodowej.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.03.2019 roku. Konkursy, które rozpoczęły się przed tą datą przeprowadzane są zgodnie ze Starym Regulaminem Oficjalnych Konkursów.
- Team Areny Mody oraz osoby będące w składzie Jury nie mogą brać udziału w konkursach.
- W sprawach nieobjętych niniejszym Regulaminem decyduje Administracja Forum i Gry (Team Areny Mody).
- Administracja Forum i Gry zastrzega sobie prawo do zmiany niektórych podpunktów regulaminu konkursu bez ostrzeżenia (np. wydłużenie terminu składania prac lub czasu potrzebnego na ich przyjęcie).
Tytuł: Praca na konkurs "XYZ"
W treści wiadomości:
Pani: Imię Pani [bez kropek, przecinków ani innych znaków, chyba że Wasza Pani ma je w swoim imieniu]
Nagroda: numer wybranej grupy [Numer lub nazwę nagród, o które chce się walczyć w konkursie, jeżeli jest to wymagane]
Moja Pani przebrana jest za czarodziejkę. Widzimy ją podczas rzucania zaklęcia. [Opis, jeżeli jest elementem konkursu]
[zdjęcie wstawione pomiędzy znaczniki [img] [ /img] (bez spacji) lub link do obrazka - instrukcję znajdziecie: tutaj]