Obecnie, jedyną formą interakcji między klubami jest walka, których teraz jest bardzo mało, pomijając te, w których atakujący klub chce celowo przegrać, np. żeby zejść niżej z renomą
Kiedyś, dawno temu dość często zdobywało się puchary, atakując inny klub, można też było czasem zdobyć puchar z pokazu mody. Niestety te czasy się skończyły i teraz znaczna większość silnych klubów się ustabilizowała, mając pełne 5 pucharów i brak możliwości zdobycia nowych, a te mniejsze, ze słabszymi członkiniami i statystykami, nie mają szans ich ruszyć.
Co można by zatem wprowadzić, aby ożywić kluby? Moje propozycje poniżej:
Eventy, w których uczestniczki mogłyby startować i zdobywać punkty (lub inne rzeczy) jako klub, a nie tylko każda osoba dla siebie - rywalizując z innymi klubami, który zdobędzie więcej punktów, przykładowo członkinie klubu, który przez czas trwania wydarzenia uzbiera najwięcej punktów otrzymują specjalne ubranie lub jakiś inny bonus, 2. miejsce - mniejszy bonus, 3. miejsce - coś jeszcze itd.
Eventy klubowe bez rywalizacji - pracujemy na ogólny wynik jako klub i zdobywamy punkty lub inne rzeczy - i po uzbieraniu określonej liczby punktów przez klub - albo on, albo wszystkie jego członkinie dla siebie, otrzymują określony bonus.
Mogłoby to wyglądać np. tak, że mamy wydarzenie z prezentami, ale zdobywane są one nieco inaczej niż zwykle, np. przez tydzień zbieramy serduszka (lub inne rzeczy) jako klub i podliczamy ich wspólną ilość, po czym powiedzmy:
- za każde 100 uzbieranych serduszek każda członkini po zakończeniu wydarzenia otrzymuje 1 mały prezent,
- dodatkowo za każde 500 otrzymuje średni, a za każde 2500 duży (liczby oczywiście mogą być inne)
Inna możliwość to podliczenie liczby zdobytych serduszek i - powiedzmy:
- jeśli klub uzbiera ich przez tydzień przynajmniej 10000, to przez 2 tygodnie od zakończenia wydarzenia jego członkinie otrzymają +1 do max energii, jeśli przynajmniej 25000 to +2, a 50000 = +3 (oczywiście liczby lub bonusy mogą być inne).
Wydarzenia lub konkursy, w których każdy klub mógłby wystawić kilkuosobową reprezentację, która miałaby określone zadanie i wygrałaby ta, która wykonałąby je jak najlepiej, lub jak najszybciej.
Powiedzmy - każdy klub miałby 4-osobową drużynę, i trzeba byłoby zbierać klocki określonych kolorów (tak jak w wydarzeniu z klockami). Wygrywa ten zespół, który w określonej liczbie ruchów łącznie uzbiera ich najwięcej (każdy gracz układa klocki na osobnej planszy, ale liczy się łączny wynik całej drużyny).
Możliwość innej interakcji pomiędzy klubami niż walka - np. dyplomacja, sojusze, wymiany członkiń lub pucharów.
Można by wprowadzić dyplomację pomiędzy klubami - powiedzmy:
- sojusz pucharowy - kluby w sojuszu posiadają obopólne korzyści z pucharów zaprzyjaźnionego klubu, ale trwa to określony czas - np. kilka dni - i każde zawarcie sojuszu kosztuje odpowiednią sumę klubowych dolarów/szmaragdów/diamentów oraz w danej chwili klub może mieć sojusz tylko z jednym innym klubem
- sojusz wojskowy - wspólne wypowiedzenie walki innemu, trzeciemu klubowi, do ataku ruszyłyby jednocześnie członkinie dwóch klubów, broniący się klub także może znaleźć sojusznika, z którym wspólnie by się bronił. Jeśli w czasie takiej walki atakujące kluby zdobędą puchar, to to, do którego z nich trafi byłoby losowe (chyba że jeden lub oba kluby nie mają wolnego miejsca na puchar)
Możliwość budowy i rozbudowy siedziby klubu, w tym różnych budowli] - powiedzmy, tawerna, sklep, fortyfikacja, sala do pokazów mody, klubowy gabinet stylistki i inne (tu jest spore pole do manewru odnośnie tego, co dana budowla miałaby dawać klubowi - bonusy i/lub inne dodatkowe możliwości) - w grę wchodziłoby też ulepszanie budowli, aby dawały lepsze korzyści - np. tawerna 1. poziomu, 2. poziomu itd.
Inne pomysły - w dyskusji w tym wątku każdy może przedstawić swoją własną propozycję
![Uśmiecham się :)](./images/lady_pl/smilies/smile.png)
Wątek przeniesiony do odpowiedniego działu // Casandra