AM - Problemy z logowaniem

Coś nie działa tak, jak powinno? Zgłoś to tutaj.
Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: LaFemmeNikita » 15 sty 2018, o 00:18

Polla pisze:Zdaję sobie sprawę, że zysk czerpać muszą wszyscy po drodze, a jeżeli jest wykonalne to powiedz w jaki sposób
Źle mnie zrozumiałaś. Jako gracz konta sobie nie przeniesiesz, nie zrobi też tego nasz admin. Tylko producent może tego dokonać, a nie ma interesu by to robić.

Ja możliwość przeniesienie konta widzę tylko w jednym przypadku. Za jakiś czas, gdy ta gra się zestarzeje i nie będzie już przyciągała tylu ludzi co teraz, ktoś z NK może stwierdzić, że nie potrzebują takiej starej gry w swoim katalogu i czas zrobić miejsce na jakąś nowszą, lepszą produkcję. Wtedy będą dwa wyjścia - albo konta graczy Areny Mody z NK zostaną usunięte, albo przejmie/odkupi je producent gry i wtedy będzie można grać już normalnie. Innej szansy nie widzę.

Piszesz, że miałaś problemy, bo NK odsyła Cię na AM, a AM odsyła do NK. To ja opowiem swoją historię.

Była promocja na diamenty 100% i zdecydowałam się, że kupię. Na NK otrzymałam komunikat, że zakupiłam 180 diamentów, ale w grze dostałam już tylko 90 czyli jakby bez bonusu. Zgłosiłam sprawę na kontakt w grze, ale oczywiście odesłano mnie na support NK informując, że płatnościami zajmuje się NK.
Piszę więc na support NK i taką odpowiedź otrzymuję:
"Drogi Użytkowniku, dziękujemy za wiadomość. Najprawdopodobniej w tej sytuacji w grze pojawiła się pewnego rodzaju promocja, która została zakończona zanim transakcja została sfinalizowane (księgowanie środków nie zawsze następuje natychmiastowo - wynika to ze specyfiki działania banków). W tej sytuacji sugerujemy bezpośredni kontakt z producentem danej gry, być może w zaistniałej sytuacji zgodzi się na uzupełnienie środków".
Nieźle, nie? Być może producent się zgodzi :cursing: bym otrzymała diamenty na które mam czarno na białym potwierdzenie, że wydałam pieniądze i je zakupiłam.
Ostatecznie admin diamenty mi doładował, zaznaczając, że zakup był widocznie po czasie promocji i dlatego brak bonusowych diamentów. Jak to więc się stało, że potwierdzenie zakupu było jasne i oczywiste? Potwierdzenie zdążyło dojść, a diamenty już nie? Napisałam wtedy, aby dodali w grze jakiś wyraźny licznik czasu trwania happy hour, tak aby ludzie widzieli dokładnie ile jest do końca promocji i nie ryzykowali zakupu diamentów w ostatnich minutach trwania zniżki, ale jest jak jest.

Granie w Arenę Mody poprzez NK jest beznadziejne, ale zaczynać grę od zera to jeszcze gorsza opcja. Prędzej przestałabym grać niż założyła nowe konto.

uluu
Miss Piaskownicy
Miss Piaskownicy
Posty: 111
Rejestracja: 3 kwie 2017, o 22:35

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: uluu » 15 sty 2018, o 01:08

Ja gram bez pośredniczących portali i również miałam podobną historię z zakupem diamentów. Też byłam pewna, że zmieściłam się się w czasie trwającej promocji, jednak wyszło ostatecznie z informacji jakich otrzymałam pisząc na kontakt, że jednak nie. Ale muszę przyznać że diamenty zostały ostatecznie dodane bez jakichś problemów.

Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: LaFemmeNikita » 15 sty 2018, o 14:40

Może komuś się przyda. Jeżeli logujące się przez NK i pojawia się ten konkretny komunikat: "Bad Request. Your browser sent a request that this server could not understand.", wtedy problem rozwiązuje czyszczenie ciasteczek.

Awatar użytkownika
Polla
Miss Żłobka
Miss Żłobka
Posty: 50
Rejestracja: 2 lis 2016, o 21:02

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Polla » 16 sty 2018, o 17:43

LaFemmeNikita w moim przypadku i wyczyszczenie ciasteczek nie pomogło, a po kilku godzinach ruszyło samo z siebie albo i nie ;)

Awatar użytkownika
Polla
Miss Żłobka
Miss Żłobka
Posty: 50
Rejestracja: 2 lis 2016, o 21:02

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Polla » 14 mar 2018, o 18:33

Zgłaszam problem z wejściem do gry przez nk, a może ewentualnie wiadomo co się dzieje tym razem.

Awatar użytkownika
Libby
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 345
Rejestracja: 16 wrz 2014, o 23:32
Lokalizacja: Mazowsze

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Libby » 15 mar 2018, o 18:00

Siostrze działa dzisiaj gra przez NK, ale np. wczoraj nie mogła się w ogóle zalogować.
Obrazek
Życie trwa tylko chwilę, więc spal się jak najjaskrawszym płomieniem...

Awatar użytkownika
Maria de Casino 333
Miss Gimnazjum
Miss Gimnazjum
Posty: 951
Rejestracja: 17 paź 2015, o 18:35
Kontakt:

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Maria de Casino 333 » 14 kwie 2018, o 01:32

jz nie aktualne
Potrzebuję czekolady
zjeść ją muszę, nie ma rady!
Gdy rozpłynie mi się w ustach,
słodka będzie to rozpusta...

https://g.arenamody.pl/profile.php?id=350136

Awatar użytkownika
Mili29
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 345
Rejestracja: 11 mar 2016, o 19:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała.

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Mili29 » 16 lis 2018, o 15:20

Czy coś się dzieje z grą? Nie mogę się Zalogować. Najpierw mi kręci strona, aż potem wyskakuje 502 Bad Gateway. Ok, jak na razie Nieaktualne.
Mili29

Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: LaFemmeNikita » 27 gru 2018, o 15:54

Problem ze zmianą hasła.

Gram przez NK. Skorzystałam z opcji "podłącz konto", aby zalogować się na telefonie. Udało się.
Na aplikacji wyświetla się adres e-mail na jakim założone jest konto (grając przez NK ten adres się nie wyświetla) i jest opcja jego zmiany, zmieniłam więc na swój własny.
Nie chcę za każdym razem korzystać z opcji "podłącz konto" aby zalogować się na telefonie do gry, więc korzystając z tej zmiany maila, użyłam opcji przywracania hasła do konta dostępnej na ekranie logowania aplikacji. Udało się, dostałam wiadomość na maila z nowym loginiem i hasłem i już mogę normalnie logować się na aplikacji bez potrzeby wcześniejszego logowania się na NK.
Moje hasło to automatycznie wygenerowany ciąg liter i cyfr, więc chciałam je zmienić na jakieś normalniejsze. Na aplikacji jest opcja zmiany hasła, ale niestety nie udaje się. Wiem, że wpisuje je prawidłowo, bo przecież normalnie jestem w stanie się zalogować. Nowe hasło wybieram długie - 11 znaków, duże i małe litery oraz cyfry, a mimo to nie mogę zmienić hasła. Jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
Casandra
Administratorka forum
Administratorka forum
Posty: 7480
Rejestracja: 14 kwie 2010, o 16:58
Lokalizacja: Katowice

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Casandra » 27 gru 2018, o 16:32

Próbowałaś może zmienić hasło przez stronę www? :) Z wypowiedzi wywniokowałam, że były próby przez aplikację, a możliwe (chociaż głowy nie daję), że na mobilnej jeszcze coś może być nie do końca sprawne w tej kwestii ;)
Poznaj świat Mystificity - rekrutacja trwa
Obrazek
"Życie bez czekolady jest jak plaża bez morza"

Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: LaFemmeNikita » 27 gru 2018, o 16:58

Teraz gdy już mam login i hasło mogę normalnie zalogować się na stronie głównej gry, nie korzystając z NK. Mimo tego w ustawieniach brak jest opcji zmiany hasła. Gdy się wyloguję z gry to powracam do strony NK. To wskazuje, że konto dalej powiązane jest z tym serwisem.
Opcja zmiany hasła dostępna jest więc dla mnie tylko na aplikacji. Koleżanka grała tak samo jak ja przez NK i u niej ten proces zmiany hasła się powiódł (robiła to kilka miesięcy temu). Ma teraz login i zwyczajne swoje hasło. Niestety u mnie z jakiegoś powodu hasła zmienić się nie da i nie ma żadnego komunikatu dlaczego tak się dzieje. Spróbuję jeszcze jutro, może trzeba odczekać jakiś czas...

EDIT
Właśnie się udało. Po zalogowaniu się do gry na telefonie jest wybór czy chcę grać w polską wersję gry czy międzynarodową. Wybrałam międzynarodową i tam w ustawieniach konta dokonałam pomyślnej zmiany hasła. To zmienione hasło działa także normalnie w polskiej wersji gry, tak więc sukces.
Przynajmniej na trochę można się uwolnić od NK.

Awatar użytkownika
Polla
Miss Żłobka
Miss Żłobka
Posty: 50
Rejestracja: 2 lis 2016, o 21:02

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Polla » 14 mar 2019, o 23:30

Witam,

Pytanie za 100 punktów czy coś wiadomo czemu przez nk nie można zalogować się do gry?

Awatar użytkownika
Libby
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 345
Rejestracja: 16 wrz 2014, o 23:32
Lokalizacja: Mazowsze

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Libby » 15 mar 2019, o 18:08

Spróbuj w trybie incognito.
Obrazek
Życie trwa tylko chwilę, więc spal się jak najjaskrawszym płomieniem...

pycha89
Miss Kołyski
Miss Kołyski
Posty: 2
Rejestracja: 26 sty 2019, o 10:23

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: pycha89 » 21 lis 2019, o 08:36

Od wczoraj cały czas wyrzuca mnie z gry na telefonie i w kółko sama się loguje , a na laptopie pokazuje mi się w jakimś dziwnym spisie Obrazek. Pomocy co zrobiłam że tak się dzieje???

Awatar użytkownika
Van Der Elayra
Miss Przedszkola
Miss Przedszkola
Posty: 257
Rejestracja: 4 mar 2019, o 15:43
Lokalizacja: Česká Praha

Re: AM - Problemy z logowaniem

Post autor: Van Der Elayra » 21 lis 2019, o 14:03

Mnie cały czas z AM wywala

ODPOWIEDZ