FAQ: Problemy związane z zakupem Diamentów

Nie wiesz jak sobie poradzić? Nie bój się i zadaj tutaj swoje pytanieFAQ - najczęściej zadawane pytania
Zasady "Zadaj pytanie"

Moderator: Casandra

Awatar użytkownika
Tarsycjusz
Ex-Atomówka
Ex-Atomówka
Posty: 88
Rejestracja: 16 sty 2010, o 14:57
Lokalizacja: 1

FAQ: Problemy związane z zakupem Diamentów

Post autor: Tarsycjusz » 25 lut 2010, o 22:24

Witam,

Ponieważ zdarzają się różne problemy z płatnościami w grze, chciałbym krótko wytłumaczyć jak postępować w takich przypadkach. W zależności od sposobu zakupu kredytów, są różne drogi postępowania i czas załatwienia sprawy. Poniżej znajduje się instrukcja krok po kroku co należy zrobić.

1) Dokonujemy jakiejś płatności i nie otrzymujemy kredytów. Pierwsze co robimy to czekamy, minimum 1 godzinę. Zdarzają się zatory w sieciach komórkowych czy opóźnienia w księgowaniu przelewów.

2) Czekaliśmy godzinę i więcej, a kredytów dalej nie ma. Logujemy się więc do gry.
Klikamy następnie w symbol Diamentu (zaznaczony na czerwono):
Obrazek
Otworzy się okno. Klikamy następnie w napis Wsparcie Płatności (zaznaczony na czerwono):
Obrazek
Otworzy się strona. Na tej stronie należy dokonać zgłoszenia wybierając odpowiednie opisy z list rozwijanych oraz opisując dokładnie problem.
Obrazek
3) Z pierwszej listy rozwijanej wybieramy temat zgłoszenia najbardziej pasujący do naszego problemu.

Z drugiej wybieramy "Poland". Panie które grają z innych krajów na polskim serwerze proszę o zmianę tej opcji na Poland, Panie łączące się z Polski powinny mieć już to ustawione.

Z trzeciej wybieramy sposób płatności jaki wykonywaliśmy. Poniżej znajdziecie informacje jakich danych potrzebujemy aby sprawdzić na jakim etapie jest Wasza płatność. Zatem:

Dotpay E-Transfer

W polach wymaganych wprowadzamy:
- Nazwę przelewu
- E-mail

W komentarzu:
ID transakcji: xxxxxxxx (przy składaniu zamówienia dobrze go zapisać);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałam płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Adres e-mail podany na stronie DotPay: xxxxx (wpisujemy tutaj adres e-mail, który podaliśmy - na niego powinny też spływać informacje o statusie płatności);
Własne uwagi: xxxxx (to co może być istotne a nie zostało podane wcześniej).

Przykład komentarza:
ID transakcji: 6049246;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 7,89;
Miałem otrzymać Diamenty w ilości: 100;
Dodatkowo miałem otrzymać: 60 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50% oraz Kod Promocyjny 10% więcej Diamentów;
Adres e-mail podany na stronie DotPay: polska@xs-software.com;
Własne uwagi: brak.

Credit Cart

W polach wymaganych wprowadzamy:
- E-mail

W komentarzu:
ID transakcji: xxxxxxxx (przy składaniu zamówienia dobrze go zapisać);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałem płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Adres e-mail podany przy wyborze karty: xxxxx (wpisujemy tutaj adres e-mail, który podaliśmy - na niego powinny też spływać informacje o statusie płatności);
Własne uwagi: xxxxx (to co może być istotne a nie zostało podane wcześniej).

Przykład komentarza:
ID transakcji: 6049246;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 7,89;
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: 100;
Dodatkowo miałam otrzymać: 60 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50% oraz Kod Promocyjny 10% więcej Diamentów;
Adres e-mail podany przy wyborze karty: polska@xs-software.com;
Własne uwagi: brak.


Zong SMS

W polach wymaganych wprowadzamy:
- Numer telefonu
- E-mail

W komentarzu:
Numer telefonu: xxxxxxxxx (proszę o wprowadzenie go bez spacji, pauz, minusów);
Numer na jaki wysłałam SMSa zwrotnego: xxxx (wpisujemy numer na który wysłaliśmy SMS. Nie kłamiemy, jeśli był on wysłany na błędny numer!!);
Treść wiadomości jaką wysłałam: abcd (wpisujemy dokładnie to co wysłaliśmy, jeśli nie wiemy, to nie wpisujemy nic. Nie kłamiemy jaka treść miała być!!);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałem płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Własne uwagi: xxxxx (warto napisać, że wysłało się błędną treść, SMS na błędny numer itd.).

Przykład komentarza:
Numer telefonu: 888997123;
Numer na jaki wysłałam SMSa zwrotnego: 7488;
Treść wiadomości jaką wysłałam: TRED;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 50,00;
Miałem otrzymać Diamenty w ilości: 1000;
Dodatkowo miałem otrzymać: 600 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50% oraz Kod Promocyjny 10% więcej Diamentów;
Własne uwagi: wysłałem SMSa o błędnej treści.


PayPal

W polach wymaganych wprowadzamy:
- ID transakcji
- E-mail

W komentarzu:
ID transakcji: xxxxxxxx (przy składaniu zamówienia dobrze go zapisać, wygenerowany w kroku 3);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałam płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Adres e-mail konta PayPal: xxxxx (wpisujemy tutaj adres e-mail, który podaliśmy - na niego powinny też spływać informacje o statusie płatności);
Unikatowy numer identyfikacyjny transakcji: xxxxx (podajemy numer transakcji, który znajdziemy w szczegółach transakcji na koncie PayPal, generowany przez PayPal);
Własne uwagi: xxxxx (to co może być istotne a nie zostało podane wcześniej).

Przykład komentarza:
ID transakcji: 6049246;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 7,89;
Miałem otrzymać Diamenty w ilości: 100;
Dodatkowo miałem otrzymać: 60 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50% oraz Kod Promocyjny 10% więcej Diamentów;
Adres e-mail konta PayPal: polska@xs-software.com;
Unikatowy numer identyfikacyjny transakcji: 12314231543451;
Własne uwagi: brak.


SMS

W polach wymaganych wprowadzamy:
- Numer telefonu
- E-mail

W komentarzu:
Numer telefonu: xxxxxxxxx (proszę o wprowadzenie go bez spacji, pauz, minusów);
Numer na jaki wysłałam SMSa: xxxx (wpisujemy numer na który wysłaliśmy SMS. Nie kłamiemy, jeśli był on wysłany na błędny numer!!);
Treść wiadomości jaką wysłałam: abcd (wpisujemy dokładnie to co wysłaliśmy, jeśli nie wiemy, to nie wpisujemy nic. Nie kłamiemy jaka treść miała być!!);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałem płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Własne uwagi: xxxxx (warto napisać, że wysłało się błędną treść, SMS na błędny numer itd.).

Przykład komentarza:
Numer telefonu: 888997123;
Numer na jaki wysłałam SMSa: 79068;
Treść wiadomości jaką wysłałam: MADMOO.230.M.162;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 10.98;
Miałem otrzymać Diamenty w ilości: 120;
Dodatkowo miałem otrzymać: 60 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50%;
Własne uwagi: wpisałem za dużo kropek.

Reklamacji można również dokonać na stronie Playlink: http://sms.playlink.pl/reklamacje


PaySafeCard

W polach wymaganych wprowadzamy:
- E-mail

W komentarzu:
ID transakcji: xxxxxxxx (przy składaniu zamówienia dobrze go zapisać);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałam płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Adres e-mail podany na stronie PaySafeCard: xxxxx (wpisujemy tutaj adres e-mail, który podaliśmy - na niego powinny też spływać informacje o statusie płatności);
Ostatnie 8 cyfr kodu PIN: xxxxxxxx (podajemy ostatnie 8 cyfr kodu PIN, który wpisano);
Własne uwagi: xxxxx (to co może być istotne a nie zostało podane wcześniej).

Przykład komentarza:
ID transakcji: 6049246;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 7,89;
Miałem otrzymać Diamenty w ilości: 200;
Dodatkowo miałem otrzymać: 100 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50%;
Adres e-mail podany na stronie PaySafeCard: polska@xs-software.com;
Ostatnie 8 cyfr kodu PIN: xxxxxxxx;
Własne uwagi: brak.


Dotpay Phone

W polach wymaganych wprowadzamy:
- Numer telefonu
- E-mail

W komentarzu:
Numer telefonu: xxxxxxxxx (proszę o wprowadzenie go bez spacji, pauz, minusów);
Numer na jaki dzwoniłam: xxxx (wpisujemy numer na który zadzwoniłaś. Nie kłamiemy, jeśli był on wysłany na błędny numer!!);
PIN jaki podałam: abcd (wpisujemy dokładnie to co wysłaliśmy, jeśli nie wiemy, to nie wpisujemy nic. Nie kłamiemy jaka treść miała być!!);
Otrzymałam kod: abcd (wpisujemy dokładnie to co na podano);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałam płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Własne uwagi: xxxxx (warto napisać, że wysłało się błędną treść, SMS na błędny numer itd.).

Przykład komentarza:
Numer telefonu: 888999111;
Numer na jaki dzwoniłem: 0-704-404-011;
PIN jaki podałem: 3442;
Otrzymałam kod: F42J4JK23;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 4,95;
Miałem otrzymać Diamenty w ilości: 45;
Dodatkowo miałem otrzymać: 23 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50%;
Własne uwagi: otrzymany kod nie działa.


Infin Phone

W polach wymaganych wprowadzamy:
- Numer telefonu
- E-mail

W komentarzu:
Numer telefonu: xxxxxxxxx (proszę o wprowadzenie go bez spacji, pauz, minusów);
Numer na jaki dzwoniłam: xxxx (wpisujemy numer na który zadzwoniłaś. Nie kłamiemy, jeśli był on wysłany na błędny numer!!);
TAN jaki podałam: abcd (wpisujemy dokładnie to co wysłaliśmy, jeśli nie wiemy, to nie wpisujemy nic. Nie kłamiemy jaka treść miała być!!);
Dnia: rrrr-mm-dd (podajemy datę, kiedy skorzystano z opcji i zlecono przelew);
Dokonałam płatności na kwotę: zzz,gg (wpisujemy ile kosztował nas przelew);
Miałam otrzymać Diamenty w ilości: dddd (wpisujemy ile Diamentów zamawialiśmy);
Dodatkowo miałam otrzymać: dddd Diamentów bonusowych (wpisujemy ile Diamentów miało być w bonusie);
Nazwa promocji: Happy Hour/Voucher/itp. (wpisujemy nazwę promocji);
Własne uwagi: xxxxx (warto napisać, że wysłało się błędną treść, SMS na błędny numer itd.).

Przykład komentarza:
Numer telefonu: 888999111;
Numer na jaki dzwoniłem: 703803899;
TAN jaki podałem: 99777;
Dnia: 2010-12-31;
Dokonałem płatności na kwotę: 1,99;
Miałem otrzymać Diamenty w ilości: 90;
Dodatkowo miałem otrzymać: 45 Diamentów bonusowych;
Nazwa promocji: Promocja 50%;
Własne uwagi: brak.


4) Tak stworzone ZGŁOSZENIE wysyłamy. Pojawia się on w bazie danych administratorów gry i najczęściej w ciągu jednego dnia roboczego zaczyna się sprawdzanie sprawy. W zależności od problemu rozwiązanie takiego problemu może trwać od 1 minuty do kilku dni. Warto codziennie sprawdzać czy nie otrzymało się odpowiedzi/dodatkowego pytania od administratora. Zawsze odpowiadamy na takie pytania. Nigdy nie zakładamy dodatkowych zgłoszeń.

5) Sprawa zostaje rozwikłana - w 99% kredyty się odnajdują, a najczęstszymi błędami są:

- wysłano złą treść SMS - warto pamiętać, że nie ma znaczenia wielkość liter w treści SMS. Ale ma znaczenie czy wpiszemy O (jak Ola) czy 0 (zero), lub o kilka kropek za dużo. Inna sprawa, że operator pobiera pieniążki za sam fakt wysłania SMS, jego nie interesuje go treść;
- źle podany kod PIN/TAN w przypadku DotPay Phone lub brak telefonu z wybieraniem tonowym;
- źle odsłuchany kod podawany przez lektora trzy razy w usłudze DotPay Phone - często są problemy z literkami "F" czy "S";
- błędna treść w tytule przelewu w usłudze DotPay E-transfer - wystarczy dodanie zbędnej spacji i już system może nie dać kredytów automatycznie;
- w przypadku przelewu na Poczcie Polskiej czy okienku bankowym należy się liczyć z kilku dniowym poślizgiem - mało kiedy zdarza się zaksięgowanie takiego przelewu w następny dzień roboczy.

Na sam koniec ważna uwaga:
Kontakt (system ticketowy/zgłoszeniowy) to jedyna forma kontaktu w sprawie płatności, żadne forum czy prywatne wiadomości w grze.

Mam nadzieję, że to małe FAQ pomoże nam wszystkim.

Pozdrawiam,
Tarsycjusz

FAQ obowiązuje od momentu publikacji.
Aktualizacja 2010-12-31
Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta. /S. Lem
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. /S. Lem

Zablokowany