Jeśli twoja gra nie działa poprawnie zastosuj się do następującej instrukcji.

Nie wiesz jak sobie poradzić? Nie bój się i zadaj tutaj swoje pytanieFAQ - najczęściej zadawane pytania
Zasady "Zadaj pytanie"

Moderator: Casandra

Awatar użytkownika
Viviana
Ex-Atomówka
Ex-Atomówka
Posty: 612
Rejestracja: 9 mar 2010, o 11:50

Jeśli twoja gra nie działa poprawnie zastosuj się do następującej instrukcji.

Post autor: Viviana » 24 maja 2010, o 00:29

Należy zawsze używać najnowszej dostępnej wersji przeglądarki - zalecamy Mozilla Firefox.
Na innych przeglądarkach granie jest również możliwe,
jednak często wymagana jest wiedza informatyczna w celu poprawnej konfiguracji samej przeglądarki.
Aby gra funkcjonowała poprawnie przeglądarka musi obsługiwać i zezwalać na zapis tzw. "ciasteczek" (pliki cookies).

Jeśli masz pewność, że powyższe warunki zostały spełnione, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją krok po kroku:



________________ KROK PIERWSZY ________________

Należy przeinstalować Adobe Flash Player, można go ściągnąć tutaj: http://get.adobe.com/flashplayer/
Proszę kliknąć przycisk "Agree and install now", a ściąganie i instalacja rozpocznie się samoczynnie.

________________ KROK DRUGI ________________

Należy również usunąć pliki tymczasowe przeglądarki oraz cookies.
Czynności wykonujemy nie wchodząc na stronę gry.

____________________________________________________________________

Jeśli używamy Internet Explorera należy postępować następująco:

Klikamy NARZĘDZIA następnie OPCJE INTERNETOWE
Wybieramy zakładkę OGÓLNE odszukujemy część o nazwie HISTORIA PRZEGLĄDANIA i tam klikamy w klawisz USUŃ
W nowo otwartym oknie zaznaczamy TYMCZASOWE PLIKI INTERNETOWE oraz PLIKI COOKIES i na dole zatwierdzamy USUŃ
Okno znika klikamy OK i robimy reset przeglądarki.
Może to jednak nie wystarczyć nadal bowiem trwają pracę nad poprwieniem błędów z wyświetlaniem niektórych podstron gry.
Sugerujemy zainstalowanie Firefox 3.5.x i nowszych.
____________________________________________________________________

Jeśli używamy FireFoxa w wersji poniżej 3.5.x należy posterować następująco:

Klikamy NARZĘDZIA następnie OPCJE
Wybieramy zakładkę PRYWATNOŚĆ odszukujemy część o nazwie DANE PRYWATNE i tam klikamy w klawisz WYCZYŚĆ TERAZ
W nowo otwartym oknie zaznaczamy PAMIĘĆ PODRĘCZNA oraz CIASTECZKA i na dole zatwierdzamy WYCZYŚĆ DANE PRYWATNE
Okno znika klikamy OK i robimy reset przeglądarki.
Może to jednak nie wystarczyć nadal bowiem trwają pracę nad poprwieniem błędów z wyświetlaniem niektórych podstron gry.
Sugerujemy zainstalowanie Firefox 3.5.x i nowszych.
____________________________________________________________________

Dla Firefox 3.5.x i nowszych proszę postępować następująco:

Klikamy NARZĘDZIA następnie WYCZYŚĆ HISTORIĘ ...
lub klikamy na CTRL+SHIFT+DEL
Z rozwijanej listy wybieramy WSZYSTKO
Rozwijamy SZCZEGÓŁY i wybieramy tam CIASTECZKA i PAMIĘĆ PODRĘCZNA
Klikamy na WYCZYŚĆ TERAZ
Zamykamy wszystkie otwarte okna programu Firefox i uruchamiamy je od nowa.

Należy pamiętać, że usuwając pliki cookies możemy stracić zapisane dane z innych stron,w związku z czym polecamy zapoznanie się z pomocą używanej przeglądarki i sugerujemy wykasować ciasteczka generowane przez grę. Rozpoznacie je po nazwie - powinna ona zawierać m.im. nazwę gry.

________________ KROK TRZECI ________________

Jeśli używamy Internet Explorera w wersji 7 lub wyższej należy dodatkowo wykonać:

Klikamy NARZĘDZIA następnie OPCJE INTERNETOWE
Wybieramy zakładkę PRYWATNOŚĆ i ustawić suwak na poziom NISKI następnie klikamy ZASTOSUJ - OK

________________ KROK CZWARTY ________________

Należy również sprawdzić ustawienia firewalla, być może blokuje któryś z wymaganych portów.
Do poprawnej pracy gry potrzebne są porty 8080, 5555, 22222, 5001, 8084, 6667, 8000, 3389, 5631
[align=center][img]http://img196.imageshack.us/img196/7121/1roza1.jpg[/img][/align]

Zablokowany