Regulamin Oficjalnych Konkursów - do marca 2019

Moderatorzy: Casandra, Aurelie

Awatar użytkownika
Daga
Ex-Atomówka
Ex-Atomówka
Posty: 3897
Rejestracja: 18 lip 2010, o 20:32

Regulamin Oficjalnych Konkursów - do marca 2019

Post autor: Daga » 31 lip 2015, o 21:18

Regulamin Oficjalnych Konkursów:
  1. Obowiązują Zasady Forum.
  2. Konkursy będą dotyczyły wyłącznie Areny Mody. Nie można wysyłać prac pochodzących z Imperium Stylu.
  3. W temacie pracy zawsze należy wpisać: Praca na konkurs - "[tytuł konkursu]".
  4. Na początku pracy należy podać dokładny nick z gry (imię Twojej Pani, a nie login, którym logujemy się do gry).
  5. Imię Pani podane na początku pracy potrzebne jest do identyfikacji zwycięzców i przelania im nagród.
    We właściwej treści pracy nie może być widoczne imię Pani, nazwa Klubu (w przypadku konkursów klubowych)
    ani nick z forum - proszę nie nakładać "podpisu" w programie graficznym ani (przy pracach, gdzie należy utworzyć jakiś tekst) nie używać go w opisie.
  6. Każda osoba może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę.
  7. Do konkursu można zgłosić wyłącznie swoją pracę.
  8. O ile zasady konkursu nie mówią inaczej, nie można wysyłać zdjęcia, do którego, podczas jego tworzenia, dodano: narzeczonego, pupila i/lub tło, jak również nie można przerabiać prac w programach graficznych.
  9. Pracę należy przesłać w oryginalnym rozmiarze, pomniejszone obrazki nie będą przyjmowane.
  10. Praca musi mieścić się w jednym poście.
  11. Wulgaryzmy, wyzwiska i inne obraźliwe treści będą dyskwalifikować pracę.
  12. Praca nie może być jakimkolwiek plagiatem (http://pl.wikipedia.org/wiki/Plagiat). Za plagiatowanie pracy oraz wszelkie inne próby oszustwa i nieuczciwych działań, użytkowniczka zostaje wykluczona z uczestnictwa
    we wszystkich oficjalnych konkursach na 3 miesiące. W przypadku kolejnego zgłoszenia pracy będącej plagiatem lub kolejnych nieuczciwych działań, użytkowniczka karana za tego typu przewinienie wcześniej zostanie wykluczona z udziału w oficjalnych konkursach na stałe.
  13. Pracę należy wysłać w postaci PW do organizatorki konkursu. Hiperłącze do odpowiedniej zakładki zawsze jest podane w zasadach danego konkursu. Tylko w ten sposób przesłane prace będą zakwalifikowane. Nie wklejamy prac w tematy dyskusyjne, nie przesyłamy ich w grze, za pomocą maila czy komunikatorów - konkurs odbywa się na forum i tylko poprzez forum można się do niego w jakikolwiek sposób odnieść (dotyczy to również zapytań
    o konkurs).
  14. Organizator ma 48 godzin na przyjęcie pracy.
  15. Organizator może nie przyjąć pracy, gdy nie zgadza się ona z wytycznymi konkursu, zgłoszenie jest nieprawidłowe lub gdy uczestnik postępuje niezgodnie z Regulaminem Oficjalnych Konkursów, Gry bądź Forum. Organizator decyduje, czy dana praca spełnia warunki konkursu.
  16. Umieszczając pracę na serwerze zewnętrznym należy zadbać o to, by nie zniknęła ona przynajmniej do czasu ogłoszenia wyników konkursu (z niektórych serwerów zdjęcia są usuwane np. po 2 tygodniach). Jeżeli praca zniknie, jest to równoznaczne z jej dyskwalifikacją.
  17. Organizator zastrzega sobie prawo do wycofania wcześniej przyjętej pracy, gdy nieprawidłowość zostanie wykryta później, nawet po ogłoszeniu wyników.
  18. Nie wolno ignorować organizatora - brak komunikacji z organizatorem jest równoznaczny z dyskwalifikacją nadesłanej pracy.
  19. Prace oceniane są przez Jury. Składa się ono z Zespołu Gry oraz wybranych użytkowniczek gry. Skład jest na tyle duży i zróżnicowany, że wyniki są wymierne i obiektywne.
  20. Prace oceniane są anonimowo, tylko organizator zna autora poszczególnej pracy.
  21. Wyniki będą publikowane maksymalnie 10 dni po terminie składania prac w temacie głównym konkursu.
  22. Wytyczne konkursu, termin składania prac oraz przewidywane nagrody podawane są każdorazowo w temacie konkursowym.
  23. Po ogłoszeniu wyników konkursu zwyciężczynie mają kilka dni (termin jest zawsze określony w wątku konkursowym) na wybranie nagród za wygraną. W przypadku braku kontaktu z organizatorem w wyznaczonym terminie, jako nagroda zostaną przyznane szmaragdy.
  24. Nagrody przewidziane w konkursach to: diamenty, szmaragdy oraz opcje VIP (tj. bonusy do popularności, talenty, energia, rozszerzone szukanie, miejsca na: zdjęcia, albumy w galerii, stroje w garderobie; czasami w ramach opcji VIP można wybrać rzeczy z eventów, które można zakupić za diamenty (o to, czy istnieje taka możliwość, należy zapytać moderatora organizującego konkurs)).
  25. Team Areny Mody nie może brać udziału w konkursach.
  26. Administracja Forum i Gry zastrzega sobie prawo do zmiany niektórych podpunktów regulaminu konkursu bez ostrzeżenia (np. wydłużenie terminu składania prac).
Przykładowe zgłoszenie do konkursu:
Tytuł: Praca na konkurs "XYZ"
W treści wiadomości:
Pani: Imię Pani [bez kropek, przecinków ani innych znaków, chyba że Wasza Pani ma je w swoim imieniu]

Moja Pani przebrana jest za wiedźmę. [Opis, jeżeli jest elementem konkursu]
Obrazek
[zdjęcie wstawione pomiędzy znaczniki [img] [ /img] (bez spacji) lub link do obrazka]

Awatar użytkownika
MisAdmin
Ex-Atomówka
Ex-Atomówka
Posty: 2401
Rejestracja: 15 lut 2010, o 17:49
Lokalizacja: Ex

Re: Regulamin Oficjalnych Konkursów

Post autor: MisAdmin » 11 lis 2015, o 12:54

Drogie Panie,

Kilka zmian:
  1. 10 listopada 2015 powołano do życia Jury.
  2. Jury będzie wspólnie z Zespołem Gry głosować i wybierać najlepsze prace.
  3. Jury będzie składać się z około 10-15 osób.
  4. Do Jury zapraszane są:
    • liderki klubów, których członkinie najczęściej zdobywały nagrody i wyróżnienia w konkursach, jeżeli jednak liderka nie jest zainteresowana, może wskazać inną dziewczynę z klubu;
    • osoby wyłaniane podczas przeprowadzanych na Forum rekrutacji.
  5. Członkinie Jury to osoby, które same zadeklarowały sprawiedliwe ocenianie prac.
  6. Członkinie Jury nie biorą udziału w Konkursach Oficjalnych.
  7. Członkinie Jury otrzymują wynagrodzenie (diamenty lub opcje VIP) za swoją pomoc.
I to chyba tyle :)

Informacje na temat Jury zostały zaktualizowane w dniu 09.01.2018 r. // Casandra

Awatar użytkownika
Casandra
Administratorka forum
Administratorka forum
Posty: 13020
Rejestracja: 14 kwie 2010, o 16:58
Lokalizacja: Katowice

Re: Regulamin Oficjalnych Konkursów

Post autor: Casandra » 26 maja 2018, o 19:04

Dnia 26.05.2018 roku, uległ zmianie następujący punkt Regulaminu Oficjalnych Konkursów:

8. O ile zasady konkursu nie mówią inaczej, nie można wysyłać zdjęcia, do którego, podczas jego tworzenia, dodano: narzeczonego, pupila i/lub tło, jak również nie można przerabiać prac w programach graficznych.
Obrazek
"Życie bez czekolady jest jak plaża bez morza"

Zablokowany