
W grze wygląda to tak, że najpierw jest chłopak, potem jest narzeczony i można zrobić przyjęcie zaręczynowe, a od niedawna po przyjęciu jest opcja ślubu. Adoptowane dziecko miałoby podobne funkcje, co chłopak/narzeczony i działało na podobnych zasadach, a więc:
Po zdobyciu narzeczonego byłaby opcja ''ADOPTUJ DZIECKO''.
Mogłoby się to odbywać na zasadzie " Zakręć kołem" gdzie pierwsze zakręcenie kosztowało by np 5 diamentów, a kolejne zakręcenia byłyby za np 10 diamentów. Na kole byłyby kategorie "chłopczyk" "dziewczynka" "nie tym razem" i jedna kategoria " Niespodzianka" gdzie można by wylosować chłopca, dziewczynkę, albo dodatkowe zakręcenie kołem za free. I wiadomo, co wylosujesz, to masz. Jeśli wylosowana opcja się nie podoba, to po losowaniu by była możliwość " Podpisz papiery adopcyjne" albo " Kręcę kołem dalej"
Po wylosowaniu chłopca byłoby kilka wariantów wyglądu do wyboru, 6 bo tyle jest statystyk popularności. Tak samo z dziewczynką. Oczywiście dziecko nie byłoby w formie niemowlaka, tylko powiedzmy 6 latka.
I faktycznie można by to zrobić na podobnej zasadzie jak działa chłopak i narzeczony. Najpierw byłoby dziecko 6 letnie, a potem nastolatek. Zamiast opcji buziaka byłoby " Przytul", a zamiast randki spacer w parku, prezent dla chłopca to " piłka" "rower" " "szczeniaczek" i dla dziewczynki "miś" "lalka" "toaletka".
Dziecko dawałoby jeden określony bonus + 25%, każdy wariant wyglądu to inny bonus. A nastolatek dawałby podobnie jak narzeczony powiedzmy.. +10% do każdej statystyki.
Już można by pominąć cały ten cyrk ze zrobieniem sklepów dla dzieci itd. Za dużo zbędnej roboty graficznej. Dziecko ma być opcją, żeby nie robić tu cyrku podobnego do The Sims. W ten sposób to by to mogło działać


Taki pomysł wymaga pracy grafików, ale opłacało by się, bo diamenty będą kupowane, więc gra zarobi i to nie mało


Co sądzicie o takiej wersji?
Bo byłoby to na pewno jakieś umilenie grania, zachęta do tego, dodatkowa motywacja i powód do wchodzenia na AM.
