Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Wszelkie dyskusje na temat gry. O wydarzeniach i kolekcjach dyskutujemy w dziale ogłoszeń!
Awatar użytkownika
Kate
Miss Dyskoteki
Miss Dyskoteki
Posty: 1046
Rejestracja: 26 cze 2012, o 22:31
Lokalizacja: Pod łóżkiem

Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Kate » 17 wrz 2020, o 23:27

LaFemmeNikita tutaj się z Tobą zgodzę. Mam problem, z tym że jak z klubu kogoś wywalę...to nie mogę tej osoby zastąpić kimś innym. Nikogo nie mogę znaleźć, bo ktoś pisze, że gra dla relaksu albo powoli zwija żagle i odchodzi z gry. :S
My lady:
Kaja

„Nie oskarżaj niewinnych ludzi...zwłaszcza, których nie znasz. Bądź odważny i napisz, co ode mnie, chcesz. W internecie i w grze... zawsze jestem sobą”.

Obrazek
-------------------
„Nie mieszkam w Korei Północnej i nie zamierzam ukrywać swoich poglądów.
Nie dla mnie życie w cenzurze”.


-----------------
Soy una mujer y es normal que me guste el maquillaje.
Ella usa todas las ventajas de ser mujer.
Fin de la discusión sobre este tema.

Awatar użytkownika
Katriel Tremaine
Miss Wakacji
Miss Wakacji
Posty: 1820
Rejestracja: 4 lut 2016, o 19:45
Lokalizacja: Shirogane

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Katriel Tremaine » 18 wrz 2020, o 09:53

@Femka tak, to już zauważyłam i nawet gdzieś o tym pisałam, że czas czekania na sędziego a nawet pojedynek rośnie z każdym dniem. Dla mnie to oczywiste, że powodem jest nieudana aktualizacja. I zastanawiam się jak oni zamierzają rozwiązać ten problem, bo w przypadku pojedynków na zielone gracze są niepotrzebni, bo i tak walczymy z losowym botem. Jednak w przypadku tego żałosnego konkursu piękności potrzebna jest interakcja. Co więcej nie da się jej zastąpić botem, bo wtedy gracz musiałby zawsze wygrywać, inaczej dopiero posypały by się gromy. Chyba żeby napisali algorytm przeliczający "sensowność" stylki w danym temacie, ale nie wiem na ile to jest możliwe.

@Kaja tak się składa, że ty i twój klub to nie jest najlepszy przykład. Jeśli dobre kluby zaczną mieć problem z rekrutacją, to wtedy będzie czas na bicie na alarm, w przypadku takiego klubu jak twój, to nic nadzwyczajnego. I nie, nie jest to atak, nie jest to żaden hejt, to jedynie stwierdzenie faktu.
Obrazek
Jestem kotem, co oznacza, że jestem leniwa z natury...

Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: LaFemmeNikita » 18 wrz 2020, o 11:51

@Aeryn tylko wiesz, mocny klub, będzie chciał mocnego gracza, a jak trzeba na szybko to kogoś i tak na wolne miejsce się znajdzie.
Słabszy klub, zadowoli się słabszym graczem, właściwie byle kim, żeby tylko jakoś grał, a okazuje się, że takich osób tutaj nie ma. Nie ma z czego wybrać.

Sama niedawno rekrutowałam i potwierdzam słowa Kate. Rekrutowany gracz odpisywał, że jest luźno powiązany z tą grą i nie chce się angażować w nowy klub, bo nie wiadomo ile jeszcze pogra.

Awatar użytkownika
Katriel Tremaine
Miss Wakacji
Miss Wakacji
Posty: 1820
Rejestracja: 4 lut 2016, o 19:45
Lokalizacja: Shirogane

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Katriel Tremaine » 18 wrz 2020, o 12:17

O widzisz, Femka i to jest wiarygodniejszy głos. Dlaczego? Bo Twoja Cenzura jest w miarę wysoko jeśli chodzi o tempo rozwoju klubu, a tego o Agentkach nie da się nijak powiedzieć. Myślę, że są dwie opcje, albo ta gra będzie dogorywać i w końcu padnie, albo nastąpi wymiana graczy na tych co nie znają starej wersji, ale to nie nastąpi zbyt szybko.
Obrazek
Jestem kotem, co oznacza, że jestem leniwa z natury...

Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: LaFemmeNikita » 18 wrz 2020, o 14:08

Na wymianę graczy chyba trudno liczyć. Jakoś nie widać, aby producent reklamował grę, przynajmniej ja się z żadną reklamą nie spotkałam.

Po aktualizacji przewidywałam jeszcze, że gra w słabym klubie będzie zbyt uciążliwa. Nierozwinięty klub = słabe statystyki = trudno wygrać szmaragdy, a wtedy resztki aktywnych osób zasilą bardziej rozbudowane kluby. Działających klubów będzie mniej, ale pomiędzy tymi co przetrwają będzie ciekawsza rywalizacja.
Nic takiego jednak nie nastąpi, bo mamy na Arenie zbyt dużo kont (często bez klubu) na których nikt od dawna nie gra, więc dostarczycieli szmaragdów jest pod dostatkiem i wcale nie trzeba być w superklubie, aby zdobyć ich przyzwoitą ilość. Za przegraną nic się nie traci, więc tym bardziej można sobie spokojnie wegetować w słabszym klubie.
Puchary też moim zdaniem straciły na znaczeniu. Kiedyś ta dodatkowa energia bardzo pomagała podnieść statystykę, gdy trzeba było nazbierać kupę szmalu. Teraz taki puchar z energią to miły dodatek, ale nic niezbędnego. Bardziej odznaka, że "klub daje radę" niż realny zysk.

EDIT:
Trafił się przykład. Justyna, 23 poziom, bez klubu. Statystyki od 68 do 158, 259 pojedynków rozegranych za które dostała 253 szmaragdy.
Teraz nie ma wcale konieczności gry w klubie.
https://g.arenamody.pl/profile.php?id=901894

Awatar użytkownika
Amantis
Miss Przedszkola
Miss Przedszkola
Posty: 288
Rejestracja: 16 lut 2017, o 20:56

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Amantis » 18 wrz 2020, o 16:59

Nie do konca sie z toba zgodze Femka.Robiac pojedynki po pierwsze dostajesz losowych przeciwnikow,wiec nie kazdej ze slabymi statystykami moze sie trafic ktos slabszy od niej.Po drugie,robiac pojedynki ,chcesz czy nie chcesz wbijasz lvl a idac wyzej zaczniesz trafiac na panie aktywniejsze i sielniejsze.Wiec ta gra na luzie w pewnym momencie przestanie byc na luzie i o szmaragdy bedzie coraz ciezej.

Jesli zas chodzi o nowe osoby do klubow to uwierzcie ze bylo z nimi ciezko juz przed aktualizacja.Wiadomo ,dobry klub chce dobrego gracza ale dobry klub chce tez gracza ktory bedzie pasowal do reszty zespolu.Wiec ma okreslone wymagania.Osoby ktore te wymagania spelniaja to czesto gesto stare graczki ,ktore skacza z kwiatka na kwiatek,a takich klub tez nie chce,bo wiadomo ze uzywany towar ma gorsza opinie :P
Branie nowych graczy to ryzyko,bo nie wiadomo czy pogra,bo nie wiadomo kto to,bo nie wiadomo czy bedzie aktywny i czy dopasuje sie do reszty.Gracze tacy czesto gesto jak tylko troszke sie wybija,zmieniaja klub,przekonani ze pewie gdzie indziej bedzie lepiej.
Inna sprawa ze,fakt,mam wrazenie ze tych nowych graczy jest jakby mniej...a moze teraz po prostu jest to latwiej zaobserwowac.

Kolejna sprawa to ewenty-wszystkie platne w szmaragdach teraz(kolekcje tez)
Zaobserwowalam ze bardzoooo ale to bardzo wielka ilosc graczy np olewa ewenty pudelkowe,bo zal im szmarkow na ewent w ktorym nagrody sa byle jakie...( bo nie oszukujmy sie,szalu nie ma) i wola zostawiac szmarki na cos ciekawszego.Dokladnie taka sama sytuacja ma sie z kolekcjami,teraz wykupuje sie tylko to co ci sie podoba,wiec tych szmarkow tez wydaje sie mniej niz wczesniej...Bo po co szastac szmarkami i ciulac te biedne punkty mody ,kiedy tak latwo jest wbic state za kase?

Puchary-max energi i szybsze jej przywracanie to ciagle baaaardzo mily dodatek do gry,jesli ktos gra aktywnie.
Z pozostalych pucharow..coz...teraz najlepsze sa te najmniej chciane wczesniej :) czyli puchary na karty(ten za kase oczywiscie)W kartach teraz mozna wygrac sporo fantow w tym takze diamenty...Puchary na mieszkanie,pojedynki to zwykle smieci teraz.

Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: LaFemmeNikita » 18 wrz 2020, o 19:14

Ja również nie do końca się z Tobą zgodzę Amantis. Wszystko zależy bowiem od poziomu.

Osoby które mają wysoki poziom już teraz, a wcześniej nie podnosiły statystyk mają bardzo duży problem po aktualizacji. Przegrywają i będą przegrywać, bo gdy silniejsze osoby na ich poziomie nabiją doświadczenie za wygrane pojedynki i pójdą wyżej, na ich miejsce awansują inni silni z niskich poziomów. Dajmy przykład Kate (Kaja). Wysoki poziom, marne statystyki. Ona jest teraz w pułapce, bo żaden gracz ze statystykami podobnymi do jej własnych nie awansuje tak wysoko z poziomem, a podnieść statystyki na tyle by konkurować z rekinami jakie ją otaczają ani łatwe ani szybkie nie będzie.

Inaczej sprawa wygląda na niższym poziomie. Jeżeli część pojedynków przegrasz to nie wbijasz tak szybko poziomu. Twoi silni przeciwnicy uciekają do góry z poziomem. Owszem na ich miejsce też wchodzą nowi silni z niższych poziomów, ale oni także przeskoczą wyżej, bo dużo wygrywają.
Na takim niższym poziomie, powiedzmy do 45 levela, da się więc spokojnie grać, bo każdy przegrany pojedynek stabilizuje twoją pozycję, nie dopuszcza Cię wyżej do tych silnych przeciwników. Pozostajesz poza ich zasięgiem. Poprawisz staty, więcej pojedynków wygrasz, pójdziesz wyżej walczyć z silnymi. Nie poprawisz stat, więcej pojedynków przegrasz, zostaniesz na swoim poziomie z graczami o podobnych statystykach do Twoich, a z nimi coś tam zawsze wygrasz.

Po drugie...
Co z tego, że nabijasz poziom robiąc pojedynki, skoro na wyższych poziomach dostaje się więcej doświadczenia za pojedynek niż na niższych. Gracz z 30 poziomem tak szybko nie dogoni gracza z 50 poziomem. Oboje grając aktywnie, wygrywając wiele pojedynków, będą szybko wbijać poziomy, ale szansa, że kiedyś spotkają się na jednym poziomie jest niewielka. Nie ma więc co się martwić na zapas, że tam wyżej czeka Amantis z silną ekipą i od pewnego momentu zaczniemy przegrywać pojedynki. Wręcz przeciwnie, uważam, że trzeba wbijać poziom, bo im wyżej tym więcej dolarów można wygrać.

Wszyscy dostają teraz doświadczenie, ci co mają mocne staty, dostają go więcej niż inni. Niech idą bić się między sobą na poziomach 70 plus, a reszta będzie trzymała dystans, bo gdy tylko się zbliży z poziomem to przegra, a jak przegra to nie dostanie doświadczenia i nie wbije kolejnego poziomu. Po kilku latach gry w takim systemie jak obecny, okazało by się, że poziom odzwierciedla posiadane statystyki, najlepsza osoba w grze będzie mieć jednocześnie najwyższy poziom i potem stopniowo kolejni gracze z coraz gorszymi statami i coraz niższym poziomem.

Z szukaniem ludzi do klubu, bardziej interesujący jest problem tych słabszych klubów. Jak pisałam silny klub, kogoś tam zawsze znajdzie, może nie od ręki, ale znajdzie. Natomiast przeciętny klub ma masę nieaktywnych graczy i nie ma ich na kogo wymienić, a przecież wezmą właściwie każdego, nawet ze słabszymi statystykami, byleby tylko logował się do gry, wpłacił coś tam do skarbonki, zapisał na wojnę, odezwał się mądrze raz na jakiś czas.
Nie ma nowych graczy w tej grze i to jest problem. Wiele klubów to w ogóle jest fikcja - liderka plus 10-15 graczy, a na papierze 40-45 osób w klubie. Dopiero gdyby ze trzy takie kluby w całość połączyć to można byłoby o tym powiedzieć klub. Mamy więc fikcję, wydaje się, że Arena jest rozbudowana i wielka, a w rzeczywistości jest nas tutaj bardzo mało.

Brak szmaragdów oczywiście też będzie zniechęcał do gry. Również spotkałam się, że niektórzy nie robią tego eventu pudełkowego, bo 3 szmaragdy wydać i dostać 100$ to żaden interes. Lepiej zostawić na kolekcję i kupić sobie coś ładnego. Bieda jest tak straszna, że odbiera chęci do zabawy w hazard. Puchary byłyby fajniejsze, gdyby dodawały energię pomarańczową. Niebieska energia to dolary, a wszyscy pragną szmaragdów.

Awatar użytkownika
Katriel Tremaine
Miss Wakacji
Miss Wakacji
Posty: 1820
Rejestracja: 4 lut 2016, o 19:45
Lokalizacja: Shirogane

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Katriel Tremaine » 18 wrz 2020, o 20:21

Nagrody w pudełkach powinny być dostosowane do nowej ekonomii, ale, niestety, nie są. Zauważyłam, że twórcy tej gry pod względem balansu nie przemyśleli za bardzo tego co nam zapodali. Do tego od lat powtarzałam, że konta duchy powinny być przenoszone w stan zawieszenia, ale teraz to nie ma już znaczenia i dla wielu tak jest lepiej. Większa szansa na wygraną.
Obrazek
Jestem kotem, co oznacza, że jestem leniwa z natury...

Awatar użytkownika
Amantis
Miss Przedszkola
Miss Przedszkola
Posty: 288
Rejestracja: 16 lut 2017, o 20:56

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Amantis » 18 wrz 2020, o 20:34

Ok ok Femka ale ja sie odnosilam do podanego przez ciebie przykladu Justyny.Juz tlumacze o co mi chodzi.
Taka Justyna wygrywa i nabija doswiadczenie,dochodzi do lvl 29 a tam czekaja na nia przeciwniczki jak np Cinemale ze statami ponad 400 i tu jak mowisz stabilizuje sie lvl..nie idziesz do gory bo przegrywasz ale tym samym nie masz szmarkow,co oznacza ze nie masz mozliowosci kupowania nowych rzeczy a przy obecnym systemie gry zeby miec kase na podnoszenie statystyk musisz wygrywac walki na arenie mody,a tam juz tak rozowo nie jest,bo lvl sa mieszane i taka Justyna bedzie musiala stawiac w szranki swoja marnie ubrana lale z graczkami ktore maja szafy napchane ewentowymi ciuchami i ktore zdobywaja ciagle nowosci.I tu kolo sie zapetla...zeby miec wiecej kasy trzeba wbic lvl,zeby wbic lvl trzeba wygrywac szmarki,zeby wygrywac szmarki trzeba miec lepsze staty ktore trzeba robic za kase zdobyta na arenie mody.I dokladnie tak jak mowisz bedzie to wygladalo tak ze spora ilosc nowych graczy przejdzie przez cale stado niegrajacych kont ale od pewnego lvl gdzie zacznie trafiac na aktywne graczki ,zaczna sie spore schody...I tu wlasnie zaczyna sie ten prog w ktorym albo szukasz klubu zeby polepszyc swoja sytuacje albo kupujesz diaksy...jesli nie to owszem da sie grac bez klubu ale slimaczym tempem....

Awatar użytkownika
LaFemmeNikita
Miss Trzepaka
Miss Trzepaka
Posty: 340
Rejestracja: 27 cze 2015, o 11:15

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: LaFemmeNikita » 18 wrz 2020, o 22:24

Oczywista sprawa, że łatwiej jest grać w klubie, ale nie jest to niezbędne. Nawet na 44 poziomie jest wystarczająco dużo słabych kont, by grać bez klubu i więcej pojedynków wygrać niż przegrać:
https://g.arenamody.pl/profile.php?id=740424
Widocznie aż tak wiele mamy w tej grze opuszczonych kont na których ktoś wbił poziom, a nie rozwijał statystyk, że teraz można na nich bezkarnie nabijać szmaragdy.

Piszesz, że Justyna w końcu trafi na Cinemale i zacznie przegrywać, tylko dlaczego Cinemale ma na kogoś czekać? Też potrzebuje szmaragdów, też robi pojedynki, ma dobre statystyki, więc dużo pojedynków wygra, pójdzie z poziomem do góry. Tych dwoje graczy prawdopodobnie nigdy nie spotka się na jednym poziomie.

Awatar użytkownika
Katriel Tremaine
Miss Wakacji
Miss Wakacji
Posty: 1820
Rejestracja: 4 lut 2016, o 19:45
Lokalizacja: Shirogane

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Katriel Tremaine » 18 wrz 2020, o 22:46

Amka, no w tym wypadku muszę się zgodzić z Femką, bo przecież Cinemele też gra i też wbija poziom, a skoro wbija poziom, to idzie do góry. Tak naprawdę to jeszcze nie wiadomo gdzie może się zrobić zator. Ja wbiłam dziś poziom 40 i póki co mam tu luzik guzik. Owszem, liczę się z tym, że gdzieś spotkam kogoś kto mi dokopie, ale ile takich będzie? I jaka jest szansa, że je system wylosuje? Pożyjemy, zobaczymy.
Obrazek
Jestem kotem, co oznacza, że jestem leniwa z natury...

Awatar użytkownika
Amantis
Miss Przedszkola
Miss Przedszkola
Posty: 288
Rejestracja: 16 lut 2017, o 20:56

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Amantis » 18 wrz 2020, o 23:51

Ok ok moze podalam nie do konca odpowiedni przyklad,powiedzmy ze to nie bedzie Cinemale ,ktora wygrywa kazdy pojedynek ale tak czy siak graczka silniejsza.Graczka silniejsza wbije lvl i ok dostanie dodatkowe doswiadczenie ale rownoczesnie ma tego doswiadczenia do wbicia wiecej,wiec istnieje mozliwosc ze jednak na nia znowu sie natknie,a dajmy na to ze wejdzie na lvl gdzie takich graczek silniejszych bedzie wiecej?Dajmy na to ze czesc tych graczek nie bedzie grala tak aktywnie jak ona ,wiec ten lvl bedzie wbijala wolniej..a jednoczesnie caly czas beda silniejsze od niej i beda murem o ktory ona bedzie sie rozbijac...
Ty Aeryn jestes dosc marnym przykladem w tym wypadku ze swoimi statami xD
Dolozmy do tego jeszcze inny czynnik ,taka graczka moze tez trafic na diaksiary,napakowane bonusami...
Chociaz z tymi nieaktywnymi kontami to jest racja i mozliwe ze na nizszym lvl jest tego sporo,mi z punktu mojego lvl ciezko jest to sprawdzic.Faktem jest ze mi bardzo czesto wyskakuje konto Rhein,ktora juz od jakiegos czasu nie gra.

Awatar użytkownika
Katriel Tremaine
Miss Wakacji
Miss Wakacji
Posty: 1820
Rejestracja: 4 lut 2016, o 19:45
Lokalizacja: Shirogane

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Katriel Tremaine » 19 wrz 2020, o 00:21

Mnie w kółko lecą te same, nierozdane lale. Walka z nimi to po prostu jak jazda walcem.
Obrazek
Jestem kotem, co oznacza, że jestem leniwa z natury...

Kingere
Miss Kołyski
Miss Kołyski
Posty: 5
Rejestracja: 4 sie 2023, o 11:50

Re: Arena Mody - rozwija się, czy już tylko się zwija?

Post autor: Kingere » 17 sie 2023, o 09:45

Moim zdaniem nadal się rozwija, coraz więcej osób bierze w tym udział.

Jak będzie w przyszłości? No zobaczy się, ale sama mam nadzieje, ze arena mody będzie trwała długie lata bo w ostatnim czasie sama się bardzo w to wciągnęłam ;)

Szczególnie, ze moda to moje wielkie hobby i sama szukam pomysłów na nowe stylizacje: https://hotelsgratis.pl/biale-spodnie-stylizacje/

ODPOWIEDZ