Regulamin Oficjalnych Konkursów - Aktualizacja 25.03.19

Brakuje Ci diamentów i szmaragdów? Zdobądź je w konkursach!

Moderatorzy: Casandra, Aurelie

Awatar użytkownika
Casandra
Administratorka forum
Administratorka forum
Posty: 13123
Rejestracja: 14 kwie 2010, o 16:58
Lokalizacja: Katowice

Regulamin Oficjalnych Konkursów - Aktualizacja 25.03.19

Post autor: Casandra » 21 mar 2019, o 11:50

Regulamin Oficjalnych Konkursów:
1. Postanowienia ogólne:
  1. Obowiązują Zasady Forum.
  2. Konkursy będą dotyczyły wyłącznie polskiej wersji Areny Mody.
  3. Wytyczne konkursu, termin składania prac oraz przewidywane nagrody podawane są każdorazowo w temacie konkursowym.
  4. Praca wysyłana na konkurs nie może być jakimkolwiek plagiatem (http://pl.wikipedia.org/wiki/Plagiat). Za plagiatowanie pracy oraz wszelkie inne próby oszustwa i nieuczciwych działań, użytkowniczka zostaje wykluczona z uczestnictwa we wszystkich oficjalnych konkursach na 3 miesiące. W przypadku kolejnego zgłoszenia pracy będącej plagiatem lub kolejnych nieuczciwych działań, użytkowniczka karana za tego typu przewinienie wcześniej zostanie wykluczona z udziału w oficjalnych konkursach na stałe.
  5. Wulgaryzmy, wyzwiska i inne obraźliwe treści dyskwalifikują pracę.
2. Zgłoszenia do konkursu:
  1. W temacie pracy zawsze należy wpisać: Praca na konkurs - "[tytuł konkursu]".
  2. Na początku pracy należy podać dokładny nick z gry (imię Twojej Pani, a nie login, którym logujemy się do gry).
  3. Imię Pani podane na początku pracy potrzebne jest do identyfikacji zwycięzców i przelania im nagród. We właściwej treści pracy nie może być widoczne imię Pani, nazwa Klubu (w przypadku konkursów klubowych) ani nick z forum - prosimy nie nakładać "podpisu" w programie graficznym ani (przy pracach, gdzie należy utworzyć jakiś tekst) nie używać go w opisie.
  4. W przypadku konkursów z podziałem na grupy, w zgłoszeniu należy zamieścić informację nt. nagrody o którą się walczy. Nie ma możliwości zmiany grupy po przyjęciu pracy do konkursu.
  5. Każda osoba może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę. Jeżeli w konkursie przewidziany jest podział na grupy to można zgłosić tylko jedną pracę na cały konkurs - nie ma możliwości przesłania pracy do każdej grupy nagrodowej.
  6. Do konkursu można zgłosić wyłącznie swoją pracę.
  7. O ile zasady konkursu nie mówią inaczej, nie można wysyłać zdjęcia, do którego, podczas jego tworzenia, dodano: narzeczonego, pupila i/lub tło, jak również nie można przerabiać prac w programach graficznych.
  8. Pracę należy przesłać w oryginalnym rozmiarze, pomniejszone obrazki nie będą przyjmowane.
  9. Praca musi mieścić się w jednym poście.
  10. Pracę należy wysłać w postaci PW (Prywatnej Wiadomości) do organizatorki konkursu. Hiperłącze do odpowiedniej zakładki zawsze jest podane w zasadach danego konkursu. Tylko w ten sposób przesłane prace będą zakwalifikowane. Nie należy wklejać prac w tematy dyskusyjne, przesyłać ich w grze, za pomocą maila czy komunikatorów - konkurs odbywa się na forum i tylko poprzez forum można się do niego w jakikolwiek sposób odnieść (dotyczy to również zapytań o konkurs).
  11. Umieszczając pracę na serwerze zewnętrznym należy zadbać o to, by nie zniknęła ona przynajmniej do czasu ogłoszenia wyników konkursu (z niektórych serwerów zdjęcia są usuwane np. po 2 tygodniach). Jeżeli praca zniknie, jest to równoznaczne z jej dyskwalifikacją.
  12. Przykładowe zgłoszenie do konkursu znajduje się na końcu niniejszego Regulaminu.
3. Przyjmowanie prac:
  1. Organizator ma 48 godzin na przyjęcie pracy.
  2. Organizator może nie przyjąć pracy, gdy nie zgadza się ona z wytycznymi konkursu, zgłoszenie jest nieprawidłowe lub gdy uczestnik postępuje niezgodnie z Regulaminem Oficjalnych Konkursów, Gry bądź Forum. Organizator decyduje, czy dana praca spełnia warunki konkursu.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wycofania wcześniej przyjętej pracy, gdy nieprawidłowość zostanie wykryta później, nawet po ogłoszeniu wyników.
  4. Nie wolno ignorować organizatora - brak komunikacji z organizatorem jest równoznaczny z dyskwalifikacją nadesłanej pracy.
4. Ocenianie prac:
  1. Prace oceniane są anonimowo, tylko organizator zna autora poszczególnej pracy.
  2. Prace oceniane są przez Team Areny Mody oraz Jury. Skład jest na tyle duży i zróżnicowany, że wyniki są wymierne i obiektywne.
  3. W skład Jury wchodzą, wybierane na drodze rekrutacji, użytkowniczki gry i forum.
  4. Do obowiązków głosujących należy uczciwe ocenianie prac (m.in. pod względem zgodności z wytycznymi, kreatywności, estetyki), jak również weryfikacja poprawności i uczciwości przeprowadzania konkursu oraz wyłaniania zwycięzców.
  5. Jury za swoją pracę otrzymuje wynagrodzenie w postaci diamentów.
  6. Rekrutacja do grona Jury odbywa się za pośrednictwem forum.
  7. W przypadku nieuczciwego działania, osoba głosująca jest karana zarówno w grze, jak i na forum.
  8. W konkursach z podziałem na grupy organizowane są osobne głosowania dla każdej z grup. Głosownia w różnych grupach są niezależne.
5. Wyniki i nagrody:
  1. Wyniki będą publikowane maksymalnie 10 dni po terminie składania prac.
  2. Wyniki publikowane są w temacie głównym konkursu.
  3. Nagrody przewidziane w konkursach to: diamenty i szmaragdy, a w przypadku konkursów klubowych również inne bonusy (np. jajka i pomidory).
  4. W przypadku konkursów z podziałem na grupy otrzymuje się nagrodę przewidzianą dla grupy, którą wskazało się podczas zgłoszenia do konkursu. Jeżeli w danej grupie nie zostały przyznane wszystkie przewidziane w konkursie nagrody, wówczas nagrody te przepadają - nie ma możliwości przekazania niewykorzystanych nagród z jednej grupy dla osób z innej grupy nagrodowej.
6. Postanowienia końcowe:
  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.03.2019 roku. Konkursy, które rozpoczęły się przed tą datą przeprowadzane są zgodnie ze Starym Regulaminem Oficjalnych Konkursów.
  2. Team Areny Mody oraz osoby będące w składzie Jury nie mogą brać udziału w konkursach.
  3. W sprawach nieobjętych niniejszym Regulaminem decyduje Administracja Forum i Gry (Team Areny Mody).
  4. Administracja Forum i Gry zastrzega sobie prawo do zmiany niektórych podpunktów regulaminu konkursu bez ostrzeżenia (np. wydłużenie terminu składania prac lub czasu potrzebnego na ich przyjęcie).
Przykładowe zgłoszenie do konkursu:
Tytuł: Praca na konkurs "XYZ"
W treści wiadomości:
Pani: Imię Pani [bez kropek, przecinków ani innych znaków, chyba że Wasza Pani ma je w swoim imieniu]
Nagroda: numer wybranej grupy [Numer lub nazwę nagród, o które chce się walczyć w konkursie, jeżeli jest to wymagane]

Moja Pani przebrana jest za czarodziejkę. Widzimy ją podczas rzucania zaklęcia. [Opis, jeżeli jest elementem konkursu]
Obrazek
[zdjęcie wstawione pomiędzy znaczniki [img] [ /img] (bez spacji) lub link do obrazka - instrukcję znajdziecie: tutaj]

Zablokowany