Strona 15 z 17

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 15 sty 2018, o 00:18
autor: LaFemmeNikita
Polla pisze:Zdaję sobie sprawę, że zysk czerpać muszą wszyscy po drodze, a jeżeli jest wykonalne to powiedz w jaki sposób
Źle mnie zrozumiałaś. Jako gracz konta sobie nie przeniesiesz, nie zrobi też tego nasz admin. Tylko producent może tego dokonać, a nie ma interesu by to robić.

Ja możliwość przeniesienie konta widzę tylko w jednym przypadku. Za jakiś czas, gdy ta gra się zestarzeje i nie będzie już przyciągała tylu ludzi co teraz, ktoś z NK może stwierdzić, że nie potrzebują takiej starej gry w swoim katalogu i czas zrobić miejsce na jakąś nowszą, lepszą produkcję. Wtedy będą dwa wyjścia - albo konta graczy Areny Mody z NK zostaną usunięte, albo przejmie/odkupi je producent gry i wtedy będzie można grać już normalnie. Innej szansy nie widzę.

Piszesz, że miałaś problemy, bo NK odsyła Cię na AM, a AM odsyła do NK. To ja opowiem swoją historię.

Była promocja na diamenty 100% i zdecydowałam się, że kupię. Na NK otrzymałam komunikat, że zakupiłam 180 diamentów, ale w grze dostałam już tylko 90 czyli jakby bez bonusu. Zgłosiłam sprawę na kontakt w grze, ale oczywiście odesłano mnie na support NK informując, że płatnościami zajmuje się NK.
Piszę więc na support NK i taką odpowiedź otrzymuję:
"Drogi Użytkowniku, dziękujemy za wiadomość. Najprawdopodobniej w tej sytuacji w grze pojawiła się pewnego rodzaju promocja, która została zakończona zanim transakcja została sfinalizowane (księgowanie środków nie zawsze następuje natychmiastowo - wynika to ze specyfiki działania banków). W tej sytuacji sugerujemy bezpośredni kontakt z producentem danej gry, być może w zaistniałej sytuacji zgodzi się na uzupełnienie środków".
Nieźle, nie? Być może producent się zgodzi :cursing: bym otrzymała diamenty na które mam czarno na białym potwierdzenie, że wydałam pieniądze i je zakupiłam.
Ostatecznie admin diamenty mi doładował, zaznaczając, że zakup był widocznie po czasie promocji i dlatego brak bonusowych diamentów. Jak to więc się stało, że potwierdzenie zakupu było jasne i oczywiste? Potwierdzenie zdążyło dojść, a diamenty już nie? Napisałam wtedy, aby dodali w grze jakiś wyraźny licznik czasu trwania happy hour, tak aby ludzie widzieli dokładnie ile jest do końca promocji i nie ryzykowali zakupu diamentów w ostatnich minutach trwania zniżki, ale jest jak jest.

Granie w Arenę Mody poprzez NK jest beznadziejne, ale zaczynać grę od zera to jeszcze gorsza opcja. Prędzej przestałabym grać niż założyła nowe konto.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 15 sty 2018, o 01:08
autor: uluu
Ja gram bez pośredniczących portali i również miałam podobną historię z zakupem diamentów. Też byłam pewna, że zmieściłam się się w czasie trwającej promocji, jednak wyszło ostatecznie z informacji jakich otrzymałam pisząc na kontakt, że jednak nie. Ale muszę przyznać że diamenty zostały ostatecznie dodane bez jakichś problemów.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 15 sty 2018, o 14:40
autor: LaFemmeNikita
Może komuś się przyda. Jeżeli logujące się przez NK i pojawia się ten konkretny komunikat: "Bad Request. Your browser sent a request that this server could not understand.", wtedy problem rozwiązuje czyszczenie ciasteczek.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 16 sty 2018, o 17:43
autor: Polla
LaFemmeNikita w moim przypadku i wyczyszczenie ciasteczek nie pomogło, a po kilku godzinach ruszyło samo z siebie albo i nie ;)

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 14 mar 2018, o 18:33
autor: Polla
Zgłaszam problem z wejściem do gry przez nk, a może ewentualnie wiadomo co się dzieje tym razem.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 15 mar 2018, o 18:00
autor: Libby
Siostrze działa dzisiaj gra przez NK, ale np. wczoraj nie mogła się w ogóle zalogować.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 14 kwie 2018, o 01:32
autor: Maria de Casino 333
jz nie aktualne

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 16 lis 2018, o 15:20
autor: Mili29
Czy coś się dzieje z grą? Nie mogę się Zalogować. Najpierw mi kręci strona, aż potem wyskakuje 502 Bad Gateway. Ok, jak na razie Nieaktualne.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 27 gru 2018, o 15:54
autor: LaFemmeNikita
Problem ze zmianą hasła.

Gram przez NK. Skorzystałam z opcji "podłącz konto", aby zalogować się na telefonie. Udało się.
Na aplikacji wyświetla się adres e-mail na jakim założone jest konto (grając przez NK ten adres się nie wyświetla) i jest opcja jego zmiany, zmieniłam więc na swój własny.
Nie chcę za każdym razem korzystać z opcji "podłącz konto" aby zalogować się na telefonie do gry, więc korzystając z tej zmiany maila, użyłam opcji przywracania hasła do konta dostępnej na ekranie logowania aplikacji. Udało się, dostałam wiadomość na maila z nowym loginiem i hasłem i już mogę normalnie logować się na aplikacji bez potrzeby wcześniejszego logowania się na NK.
Moje hasło to automatycznie wygenerowany ciąg liter i cyfr, więc chciałam je zmienić na jakieś normalniejsze. Na aplikacji jest opcja zmiany hasła, ale niestety nie udaje się. Wiem, że wpisuje je prawidłowo, bo przecież normalnie jestem w stanie się zalogować. Nowe hasło wybieram długie - 11 znaków, duże i małe litery oraz cyfry, a mimo to nie mogę zmienić hasła. Jakieś pomysły?

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 27 gru 2018, o 16:32
autor: Casandra
Próbowałaś może zmienić hasło przez stronę www? :) Z wypowiedzi wywniokowałam, że były próby przez aplikację, a możliwe (chociaż głowy nie daję), że na mobilnej jeszcze coś może być nie do końca sprawne w tej kwestii ;)

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 27 gru 2018, o 16:58
autor: LaFemmeNikita
Teraz gdy już mam login i hasło mogę normalnie zalogować się na stronie głównej gry, nie korzystając z NK. Mimo tego w ustawieniach brak jest opcji zmiany hasła. Gdy się wyloguję z gry to powracam do strony NK. To wskazuje, że konto dalej powiązane jest z tym serwisem.
Opcja zmiany hasła dostępna jest więc dla mnie tylko na aplikacji. Koleżanka grała tak samo jak ja przez NK i u niej ten proces zmiany hasła się powiódł (robiła to kilka miesięcy temu). Ma teraz login i zwyczajne swoje hasło. Niestety u mnie z jakiegoś powodu hasła zmienić się nie da i nie ma żadnego komunikatu dlaczego tak się dzieje. Spróbuję jeszcze jutro, może trzeba odczekać jakiś czas...

EDIT
Właśnie się udało. Po zalogowaniu się do gry na telefonie jest wybór czy chcę grać w polską wersję gry czy międzynarodową. Wybrałam międzynarodową i tam w ustawieniach konta dokonałam pomyślnej zmiany hasła. To zmienione hasło działa także normalnie w polskiej wersji gry, tak więc sukces.
Przynajmniej na trochę można się uwolnić od NK.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 14 mar 2019, o 23:30
autor: Polla
Witam,

Pytanie za 100 punktów czy coś wiadomo czemu przez nk nie można zalogować się do gry?

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 15 mar 2019, o 18:08
autor: Libby
Spróbuj w trybie incognito.

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 21 lis 2019, o 08:36
autor: pycha89
Od wczoraj cały czas wyrzuca mnie z gry na telefonie i w kółko sama się loguje , a na laptopie pokazuje mi się w jakimś dziwnym spisie Obrazek. Pomocy co zrobiłam że tak się dzieje???

Re: AM - Problemy z logowaniem

: 21 lis 2019, o 14:03
autor: Van Der Elayra
Mnie cały czas z AM wywala