Brak diamentów na koncie/rzekomo błędna treść sms

Masz pytanie, które nie znajduje się w FAQ? Możesz zadać je w tym miejscu.
Awatar użytkownika
miszczudyoda
Miss Kołyski
Miss Kołyski
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2012, o 10:25

Brak diamentów na koncie/rzekomo błędna treść sms

Post autor: miszczudyoda » 28 sty 2014, o 20:04

Witam, mam pytanie, jaką treść wpisujecie w sms przy zamawianiu diamentów? Wczoraj zamówiłam diamenty, dostałam odp sms, cytuję dosłownie fragment: "Aby dokonczyc transakcje, odpowiedz na te wiadomosc, wysylajac T.". A więc dzisiaj rano wysłałam samo "T", po chwili przyszła odpowiedź, znów cytuję: "Bledna wiadomosc. Sprawdz pierwsze slowo i numer, na jaki wysylasz. Sprobuj jeszcze raz. Dziekujemy". Oczywiście, kasa z konta komórki ściągnięta, diamentów nie ma. I teraz zaczynają się schody. Na str gry, podczas zamawiania diamentów, pojawia się podpowiedź, znów cytuję: "Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość SMS. Odpowiedz T lub wyślij T pod numer 92568, aby zrealizować zakup.". Pogrubienie w cytacie jest identyczne, jak na stronie. I teraz jak to rozumieć - mam wysłać samo T (jak mi podano w pierwszym sms, który otrzymałam na komórkę)? Czy też treść wiadomości powinna brzmieć "Odpowiedz T" lub "wyślij T"?
Bitwa o moje diamenty lub zwrot kasy z paypal rozpoczęta, ciekawe, co z tego wyjdzie. Jeżeli któraś z Użytkowniczek miała taki problem, niech się podzieli swoją wiedzą. Czytałam wypowiedzi paru dziewczyn, które mimo zamówienia, ostatecznie diamentów nie otrzymały, a kontakt z paypal był średni. Kiedyś już diamenty zamawiałam, problemu nie było. A teraz jak na złość - chciałam nowe fryzury, mam problem :( Szkoda tylko, że nie pamiętam, co wpisywałam w wiadomości zwrotnej.

Awatar użytkownika
MisAdmin
Ex-Atomówka
Ex-Atomówka
Posty: 898
Rejestracja: 15 lut 2010, o 17:49
Lokalizacja: Ex

Re: Brak diamentów na koncie/rzekomo błędna treść sms

Post autor: MisAdmin » 28 sty 2014, o 21:29

Hej,

Macie wysyłać samą literkę "T". Niestety płatność musi być zakończona w ciągu kilku minut od jej rozpoczęcia, bo później właśnie taki jest komunikat o błędzie. Rozumiem, że wiesz na jaki e-mail masz wysłać zgłoszenia? Obecnie to: cp.support.pl@paypal.com - piszemy tam po polsku. W e-mail warto dodać następujące dane:

• Numer telefonu komórkowego, który został użyty, w tym formacie: <numer kierunkowy kraju> <numer telefonu>
• Operator komórkowy
• Data, kiedy próbowano dokonać zakupu
• Kwota transakcji
• Do czego zostało zakupione, serwis społecznościowy, gra
• Kod transakcji (o ile otrzymano).
Warto też wygenerować lub zrobić zrzut ekranu billingu za ten konkretny dzień (większość operatorów umożliwia zrobienie czegoś takiego na swojej stronie www).

Jeśli nie uzyskasz od nich żadnej odpowiedzi, to napisz na nasze Wsparcie Płatności (znajdziesz je w oknie zakupu diamentów).

Zablokowany