FAQ: Jak korzystać z opcji Kontaktu

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Awatar użytkownika
Vin
Super Operatorka Gry
Super Operatorka Gry
Posty: 784
Rejestracja: 4 maja 2011, o 20:31

FAQ: Jak korzystać z opcji Kontaktu

Post autor: Vin » 3 maja 2017, o 01:24

1.Jak skontaktować się z Teamem?

Jedynym oficjalnym kontaktem z administracją gry jest opcja Kontakt w grze, tudzież przez e-mail. Gracz może również użyć forum gry, jednak administracja nie jest zobligowana do zagwarantowania swojej obecności czy odpowiedzi na pytania.

Aby użyć opcji Kontaktu, należy znaleźć w prawym górnym rogu gry koło zębate, a następnie wybrać opcję 'Kontakt':
Obrazek

2. Formularz kontaktowy (Ticket)

Aby napisać do Teamu, trzeba wypełnić pola Formularza kontaktowego (potocznie zwanego Ticketem):
Obrazek
I. Wpisujemy ogólny temat sprawy, w której piszemy (np. Błąd graficzny). Temat ticketa powinien mieć od 5 do 20 znaków.
II. Wybieramy typ ticketa (o typach więcej w następnym punkcie).
III. Opis, czyli sprawa, w której piszemy. Opis powinien mieć co najmniej 10 znaków.
Należy pamiętać, aby opis był jasny, logiczny i konkretny. Jeśli jest to np. problem z misją, to właściwy będzie opis: ''Mam problem z misją X. Podczas jej wykonywania nie działa Y, próbowałam tego i tego sposobu''. Tickety w stylu: ''Mam problem, pomóżcie mi'' niestety nic nam nie mówią i nie będziemy w stanie pomóc w takim wypadku.
IV. Poinformuj przez email - po zaznaczeniu tej opcji, na podanego przy rejestracji konta emaila przychodzi informacja o odpowiedzi od Operatora Gry. Nie jest ona wymagana.


3. Typy ticketów, czyli w jakich sprawach kontaktować się z Teamem
Obrazek
I. Problemy techniczne
Zaznaczamy ten typ, jeśli doświadczamy ogólnych problemów z samą stroną gry, czyli:
- gra się zawiesza, obrazki nie wczytują się poprawnie,
- nie działa prawidłowo jedna z funkcji gry.

II. Problemy z płatnościami
Jako Kontakt jesteśmy w stanie sprawdzić dla gracza tylko jego historię wydawania/zakupu diamentów z danego okresu, a ogólne problemy z płatnościami powinno zgłaszać się do Wsparcia Płatności (znajduje się ono na samym dole okienka zakupu diamentów):
Obrazek
Do Wsparcia Płatności piszemy w następujących sprawach:
- diamenty nie dotarły na konto mimo pobranej kwoty z konta,
- podczas wypełniania formularza zakupu podano złe dane, wystąpił problem.

III. Raport
Głównym sposobem raportowania innych graczy są wykrzykniki w grze (więcej o raportowaniu [url=http://forum.tutaj), jednak można skorzystać z opcji Kontaktu w przypadku:
- zgłaszania wulgarnego avataru Pani,
- zgłaszania wulgarnych/obraźliwych/niedozwolonych wypowiedzi na chatach w pokojach,
- innych sytuacji, które wymagają opisu w ramach dodatku do zgłoszenia wykrzyknikiem,
- zgłaszania nieodpowiedniego zachowania członka Teamu.

IV. Pytania o rozgrywkę
Do tego działu trafiają wszystkie sprawy związane z pytaniami o funkcje Areny Mody, przykładowo:
- nie wiem jak wykonać daną misję,
- nie wiem jak korzystać z danego wydarzenia (eventu),
- nie umiem odnaleźć danej funkcji w grze, nie wiem jak ona działa.

V. Skargi i rekomendacje dla administracji
Ten dział służy do odwołań od blokad konta oraz wyciszeń. Jeśli uważasz, że zostałaś niesłusznie ukarana, to możesz opisać swoją sprawę i złożyć do nas odwołanie wraz z wyjaśnieniem. Proszę pamiętać, że odwołanie od blokady może składać tylko osoba, która ją otrzymała. Informacji o tym nie udzielamy żadnej osobie postronnej.

VI. Sugestie
Zaznaczamy w przypadku sugestii dotyczącej nowej funkcji w grze, pomysłu na wydarzenie, kolekcję. Wszystkie konkretne sugestie graczy są zapisywane, a następnie przekazywane do producentów gry. Dopiero oni decydują, czy dana sugestia zostanie wprowadzona. Wysłanie sugestii na Kontakt nie oznacza, że zostanie ona kiedykolwiek wprowadzona do gry.

Proszę pamiętać, że pisząc sugestię należy robić to w sposób konkretny, czyli przykładowo: ''Mam pomysł na nową funkcję w grze - X. Działałaby ona tak i tak, można by było z niej zdobyć to i to''. Wszystkie sugestie typu: ''Dajcie więcej ubrań'', ''Zróbcie więcej minigier'', ''Fajnie jakby park był w grze'' nie wnoszą nic konstruktywnego.

VII. Inne
Tutaj trafiają wszystkie sprawy, które nie pasują do typów powyżej. Przykładowe sprawy, w których można napisać na Kontakt:
- zgłoszenia współdzielenia IP/komputera z innym graczem,
- pytania o email, problemy z danymi do konta,
- prośby o sprawdzenie logów konta (kiedy zostały wydane środki, co otrzymałam z danego eventu, w jaki sposób straciłam dolary itp.),
- inne.

Jeśli nie możesz zdecydować, jaki wybrać typ ticketa, zaznacz 'Inne'.


3. Po wysłaniu zgłoszenia

Kiedy już poprawnie wypełniłaś formularz kontaktowy i nacisnęłaś ikonkę 'Wyślij', miej na uwadze kilka spraw:

1. Team ma 24 godziny na odpowiedź na Twoje zgłoszenie. W przypadku braku odpowiedzi, poczekaj cierpliwie - odpisujemy na wszystkie tickety.
2. Jeśli uzyskałaś odpowiedź od Operatora i chcesz odpowiedzieć - zrób to w tym samym tickecie. Nie ma potrzeby otwierania nowego, Twoja odpowiedź zostanie na pewno zauważona.
3. Pisz w danej sprawie tylko jeden ticket. Napisanie kilku nie przyśpieszy w żaden sposób kontaktu.
4. Pisz tylko w swoim imieniu. Nie udzielamy informacji o danych kont koleżanek, rodzeństwa, członkiń klubu.
5. Jeśli uznasz, że sprawa, w której pisałaś, została już wyjaśniona, to zamknij ticketa. Opcję zamknięcia ticketa znajdziesz zaraz obok ikonki 'Wyślij', której używasz do odpowiadania w zgłoszeniu.
Obrazek

Zablokowany